Gå til innhold

Spisested/cafe i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en venninne som får besøk som hun ønsker å ta med til Oslo for å spise. Ingenting dyrt så maten bør ligge på 150 kr og ikke hete pizza :wink: Stedet må ligge i sentrum. Er det noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brasserie 45 på Karl Johan har mange gode og billige småretter :P

Gjest Brunhilde
Skrevet

Ikke kafé akkurat, men Mirawa som ligger i Øvre Slottsgate har mongolsk buffet, spis så mye du vil for ca den prisen...

Skrevet

Eller kanskje noe mer eksotisk? Rett på Grønland senter (t-banen til Grønland stasjon, eller gå 3 min fra Oslo City) så finner du Tandoori restauranten over alle: God indisk mat, take away eller spis der. Full middag for 75. Null stil, men kjempe godt! Vet om venner som kommer i ens ærend på Grønland for maten der.

Gjest Ingeline
Skrevet

Tullins på Holbergs plass har billige småretter som man kan bli mett av. Koselig sted.

Skrevet

kinarestauranter er ganske billige, men jeg er litt lei av dem. LIgger jo minst en i Karl Johan bl.a

Skrevet

Café Saigon ved Rockefeller. Fantastisk vietnamesisk mat til under hundrelappen. Ser litt snodig ut, men det glemmer man så fort man får maten. Ligger også en knøtteliten vietnamesisk rett ved siden av Cacadou i Torggata som er veldig bra.

Santinos rett ved Youngstorget er mye bedre enn den gamle ved rådhuset og du får svære pastaretter til rundt 150,- og litt over. Men man blir garantert mett.

Ellers vil jeg også anbefale Tandoori på Grønland, super, billig mat.

På løkka finner du Mucho Mas, Cal-Mex til en billig penge.

Skrevet

Rehmans på Günerløkka, der kan du finne mat til 150. Nydelig indisk mat. :blunke:

Skrevet

Så vidt jeg vet har Rehmans blitt ganske dyr, men de fleste indiske har retter til rundt 150,-

Skrevet
Så vidt jeg vet har Rehmans blitt ganske dyr' date=' men de fleste indiske har retter til rundt 150,-[/quote']

Du får noen få til 150 kroner og resten er oppover, men maten er jo serdeles bra. Jeg tok med meg noen venner ditt like før jul og de ble skikkelig imponert overfor hvor god maten var til den greie prisen. Servicen er også bra. :blunke:

Tisp: Mango chiken...nam nam...kardemomme i sauen... :wink:

Skrevet

Rice Bowl.......Youngsgt. 4

Nyyyyyyyyyyyyydelig thai mat. Ikke dyrt,under 100,-ringsen

www.ricebowl.no

Skrevet

Det finnes flust med indiske restuaranter.

Brasserie Bombay, som ligger på Egertorget, altså rett ved t-banen og midt i Oslo, har god mat til en grei pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...