The Kitten Skrevet 14. januar 2012 #41 Skrevet 14. januar 2012 Ts, gjør som meg. Stå opp klokken 06.00 og hør om naboen vil være med på en joggetur. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #42 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har opplevd at noen i naboblokka spilte så høyt at alt jeg hørte var bassen. Vi snakker om en blokk med 4 oppganger og 12 etasjer. Gadd ikke å finne ut av hvme som tro til.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #43 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har bodd rett ved siden av en fotballstadion. Det bråkte. Greit når de arrangerte større konserter der og jeg hørte dem helt gratis, mindre greit når de skulle ha juniorcup i helgene og begynte å snakke i mikrofonen og spille dårlig teknomusikk kl 0800 en lørdags morgen. Jeg hadde så lyst til å kaldkvele den idiotiske, selvgode østlendingen som slo av dårlige vitser når jeg ville sove!
Envy Skrevet 14. januar 2012 #44 Skrevet 14. januar 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10097370 Huff! Husker denne saken godt! Forferdelig! Skjønner godt at folk kvier seg for å klage, man vet aldri hva som venter bak døra. Er det uhøvelig mye støy, er det vel uansett politiets jobb å banke på, på oppfordring fra publikum? 2
altflyter Skrevet 14. januar 2012 #45 Skrevet 14. januar 2012 Jeg skjønner deg godt ts. Det er så utrolig respektløst å ha høylytte fester uten å en gang gi ut nabovarsel. Hvor vanskelig er det å slenge en lapp i postkassen til folk et par dager i forveien? Har heller aldri forstått hvorfor musikken må være så avsindig høy:S Jeg har ofte sammenkomster, men da med bakgrunnsmusikk som slås av klokken 23. Jeg syntes faktisk ikke man trenger å finne seg i at folk bråker til langt på natt, selv om det bare skjer i blandt. Reglene er som de er, og da syntes jeg man skal følge dem. Vil du ha vill bråkete fest halve natten, kan DU flytte i enebolig. Åh! Kjenner jeg blir irritert på dine vegne 4
Frustrertpike Skrevet 15. januar 2012 #46 Skrevet 15. januar 2012 Hos meg holder de på ennå..... Er jo oppe så det gjør ikke meg noe, men hun jeg bor med la seg tolv. Du bor tilfeldigvis ikke på Grunerløkka?
Kosemose Skrevet 15. januar 2012 #47 Skrevet 15. januar 2012 Tråden ryddet for snikk-snakk og avsporing Kosemose, mod
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #48 Skrevet 15. januar 2012 Jeg er som oftest den naboen som holder fest og det blir alltid action..
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #49 Skrevet 15. januar 2012 Jeg er som oftest den naboen som holder fest og det blir alltid action.. TS her. Hva mener du med at det blir action? Sender du ut nabovarsler? Hvis ikke, hvorfor ikke ta seg bryet? Tenker du på naboene når du bråker? Her forble det heldigvis stille i går, så jeg fikk nyte noen timer på slutten av kvelden ..Så var det bare å grue seg til neste gang
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #50 Skrevet 15. januar 2012 Jeg bor i et hus hvor det bor mennesker som har forskjellige livsstiler, freelancere, skuespillere og musikere, den eneste "normale" her er en dame med to unger. Hun har selv valgt å flytte hit, ergo hun får ta støyten.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #51 Skrevet 15. januar 2012 Jeg bor i et hus hvor det bor mennesker som har forskjellige livsstiler, freelancere, skuespillere og musikere, den eneste "normale" her er en dame med to unger. Hun har selv valgt å flytte hit, ergo hun får ta støyten. Ok, det blir noe annet. Men hva om du hadde bodd i en firemannsbolig på landet hvor de 3 andre var småbarnsfamilier?
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #52 Skrevet 15. januar 2012 Ok, det blir noe annet. Men hva om du hadde bodd i en firemannsbolig på landet hvor de 3 andre var småbarnsfamilier? Da hadde jeg vært nødt til å skifte livsstil, fordi det skal ikke være mye festing i huset når barna er hjemme. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå