Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #41 Skrevet 15. januar 2012 Hvem i helvete skulle si noe om det??
Neket Skrevet 16. januar 2012 #42 Skrevet 16. januar 2012 Herregud, en ting er å bli tvunget ut i prostitusjon fordi man ikke har noe annet valg - men det å oppsøke en eskortetjeneste for å annonsere for "firmaet" blir bare tragisk. Ditt sosiale liv vil bli ødelagt hvis noen finner det ut - samt at du da regelrett blir en hore, vil du være en hore? Er jo ingenting som skal til før man blir kalt en hore, så hvorfor ikke like godt ta betalt for det dersom man har lyst til å pule rundt? 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #43 Skrevet 16. januar 2012 Vel, det er jo fint å se at man vil leve opp til ryktene innvandrere har av norske jenter... "Norske jenter er horer". Jeg selv kjenner også til folk som har finansiert, ikke studiene sine, men klær og uteliv- fordi de tror at for å bo i Oslo må man kun gå med dyre klær og Pradavesker. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #44 Skrevet 16. januar 2012 Blir som med utroskap-er man sammen med en partner som hele tiden bedriver kryssforhør og beskylder en for utroskap selv om man er trofast, kan man jo like gjerne bare gjøre det Tviler på at våre nye landsmenn kjøper sex, i de kretser er vel overfallsvoldtekter mer populært...
Steinar40 Skrevet 16. januar 2012 #45 Skrevet 16. januar 2012 Er jo ingenting som skal til før man blir kalt en hore, så hvorfor ikke like godt ta betalt for det dersom man har lyst til å pule rundt? Så lenge man faktisk innser at man sannsynligvis må betale for det selv på både den ene og den andre måten. Før eller senere.
Gjest "gjest" Skrevet 16. januar 2012 #46 Skrevet 16. januar 2012 Er jo ingenting som skal til før man blir kalt en hore, så hvorfor ikke like godt ta betalt for det dersom man har lyst til å pule rundt? Det teite er jo at du har et poeng.
Neket Skrevet 16. januar 2012 #47 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Det teite er jo at du har et poeng. Hihi!! Endret 16. januar 2012 av Blånd
Gjest "gjest" Skrevet 16. januar 2012 #48 Skrevet 16. januar 2012 Men altså, vil noen spe på inntekten ved å pule for penger, så er ikke det min sak. Jeg trenger ikke å vite om det en gang.
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2012 #49 Skrevet 17. januar 2012 Tenk at i et så rikt land som norge finnes det jenter som frivillig blir horer uten å engang være narkomane!! 1
Gjest "gjest" Skrevet 17. januar 2012 #50 Skrevet 17. januar 2012 Tenk at i et så rikt land som norge finnes det jenter som frivillig blir horer uten å engang være narkomane!! Vel, man kan jo ha så mang en grunn for å hore seg ut. Det gjør man jo egentlig med en gang man begynner å hate jobben sin og likevel fortsetter. Salg og Service er visst også et fag på skolen for tiden.. 1
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2012 #51 Skrevet 17. januar 2012 ??? Jeg er lei av jobben min innimellom, det er vi vel alle. Men er det ikke en ørliten forskjell på å være lei av jobben sin og å selge kroppen sin! 1
Gjest "gjest" Skrevet 17. januar 2012 #52 Skrevet 17. januar 2012 ??? Jeg er lei av jobben min innimellom, det er vi vel alle. Men er det ikke en ørliten forskjell på å være lei av jobben sin og å selge kroppen sin! Egentlig ikke. Er man skitlei jobben sin og fortsetter i den så har man prostituert seg. 2
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2012 #53 Skrevet 17. januar 2012 NEI, jeg har fremdeles ikke ligget med noen og fått penger for det selv om jeg er lei! 1
pantertante Skrevet 17. januar 2012 #54 Skrevet 17. januar 2012 Egentlig ikke. Er man skitlei jobben sin og fortsetter i den så har man prostituert seg. Nå synes jeg du trekker begrepet å prostituere seg veeeeldig langt.
Gjest "gjest" Skrevet 17. januar 2012 #55 Skrevet 17. januar 2012 Nå synes jeg du trekker begrepet å prostituere seg veeeeldig langt. Sier du som har nick etter The Golden Girls.
Gjest "gjest" Skrevet 17. januar 2012 #56 Skrevet 17. januar 2012 NEI, jeg har fremdeles ikke ligget med noen og fått penger for det selv om jeg er lei! Vel, men de som prostituerer seg sier de selger sin tid, og ikke kropp/sex.
pantertante Skrevet 17. januar 2012 #57 Skrevet 17. januar 2012 Sier du som har nick etter The Golden Girls. Ja, er ikke blant de yngste her. Men er nok en god del yngre enn dem. Nå ser jeg ikke hva alder har med min mening å gjøre. Jeg tro mange unge vil være enig i at å være i en jobb man ikke trives i ikke er det samme som å prostituere seg.
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2012 #58 Skrevet 17. januar 2012 Vel da er hele den yrkesaktive befolkningen i verden prostituerte da, alle er jo lei av jobben sin innimellom.. Bra sammenligning "gjest" !! 1
Neket Skrevet 17. januar 2012 #59 Skrevet 17. januar 2012 Meg og "Gjest" er nok ganske enig her, vi er alle horer i større eller mindre grad. Jeg gjør mye kun pga penger, ikke fordi jeg liker det eller har LYST til det. Penger ER en motiverende faktor. Ikke derved sagt at jeg hadde hatt det så godt med meg selv om jeg spredde beina pga penger, men så kommer det igjen an på ens egen moral og samvittighet. Noen som har sett Indecent Proposal med Robert Redford og Demi Moore? 1
Steinar40 Skrevet 17. januar 2012 #60 Skrevet 17. januar 2012 Meg og "Gjest" er nok ganske enig her, vi er alle horer i større eller mindre grad. Jeg gjør mye kun pga penger, ikke fordi jeg liker det eller har LYST til det. Penger ER en motiverende faktor. Ikke derved sagt at jeg hadde hatt det så godt med meg selv om jeg spredde beina pga penger, men så kommer det igjen an på ens egen moral og samvittighet. Noen som har sett Indecent Proposal med Robert Redford og Demi Moore? De fleste har med seg kroppen sin på jobben, og bruker den til et eller annet der. Mot betaling. Ingen hadde giddet å jobbe hvis man ikke fikk betalt for det. På den annen side må de fleste jobbe for å (over)leve. Foruten at prostitusjon er tabubelagt og risikabelt; så er nok det mest betenkelige at individet IKKE MÅ gjøre det. Man kan altså velge å finne seg en annen jobb. Under normale omstendigheter. I det gamle romerriket var visstnok ofte de prostituerte slaver. Som igjen betydde at de ikke hadde noe annet valg. Eller ihvertfall veldig dårlige andre valg. Under arkeologiske utgravinger i England har man funnet restene etter 79 spedbarn begravd rundt et villakompleks ifra den gangen. Og da tror man at dette var nyfødte barn som prostituerte slaver var nødt til å begrave rundt bordellet. Sånn er det heldigvis ikke i Norge i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå