Binta Ba Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er på jakt etter sportsvogn/trille til jentungen vår, og jeg synes alt jeg kommer over er så...kjedelig. Har mest lyst på en gammel vogn, helst 60/70/80-tallet, men har begynt å gi opp, siden de sjeldent selges videre. Har nå leita rundt på både brukt og gammelt, og jeg synes det meste er ufattelig kjedelig! Jeg vil ha animal-prints, militær-mønster el.l når jeg før skal kjøpe noe nytt, ikke en plain standard-farge. Helst vil jeg ha en vogn med Gull-trekk som jeg så på Barnevognhuset Rudo for noen år sida, men den selges jo ikke nå. Noen tips? Er det bare jeg som synes vognene generelt er kjedelige...?
Gjest Janne Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er på jakt etter sportsvogn/trille til jentungen vår, og jeg synes alt jeg kommer over er så...kjedelig. Har mest lyst på en gammel vogn, helst 60/70/80-tallet, men har begynt å gi opp, siden de sjeldent selges videre. Har nå leita rundt på både brukt og gammelt, og jeg synes det meste er ufattelig kjedelig! Jeg vil ha animal-prints, militær-mønster el.l når jeg før skal kjøpe noe nytt, ikke en plain standard-farge. Helst vil jeg ha en vogn med Gull-trekk som jeg så på Barnevognhuset Rudo for noen år sida, men den selges jo ikke nå. Noen tips? Er det bare jeg som synes vognene generelt er kjedelige...? Jeg vil ha en vogn med rakettmotor og vinger! Helst skal den være fra 23.august 1923 med rosa prikker og hundehår! Alle andre vogner er så kjedelige. 5
Binta Ba Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2012 Camo Olive fra Emmaljunga, f.eks. Man kan jo finne sånt som skiller seg ut, men denne er jo selvsagt fra 2008:P Ikke vær så negativ a! Jeg tenker mønster, ikke fantastiske hjelpemidler;)
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Camo Olive fra Emmaljunga, f.eks. Man kan jo finne sånt som skiller seg ut, men denne er jo selvsagt fra 2008:P Ikke vær så negativ a! Jeg tenker mønster, ikke fantastiske hjelpemidler;) Den var dritharry! 4
Binta Ba Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2012 Se her: http://www.orbitbaby.com/ Den så ut som en alien-versjon av Stokke. Og den hadde jo bare standard-farger..?
Binta Ba Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2012 Den var dritharry! Godt vi har forskjellig smak;) Jeg elskern.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Se her: http://www.orbitbaby.com/ Å huff, å huff. Grøss. 3
onyx Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Kanskje er Cosatto er noe du vil like? Synes de har fine vogner, men desverre hadde jeg allerde kjøpt en trille før jeg oppdaget disse. 2
Binta Ba Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2012 Kanskje er Cosatto er noe du vil like? Synes de har fine vogner, men desverre hadde jeg allerde kjøpt en trille før jeg oppdaget disse. Aaaw, jeg likte den stripete.. Men her ble hjulene for små..hehe. Skal jeg først kjøpe en ny vogn fremfor brukt, så må den være tilnærmet perfekt, for meg;)
flickan Skrevet 14. januar 2012 #12 Skrevet 14. januar 2012 jeg spesialbestilte trekk til min Bugaboo Cameleon fra USA. Husker ikke hvor, men kanskje jeg finner det igjen, skal lete litt.
Binta Ba Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2012 Fant noe som var gammelt nok på ebay I knooow..har sett disse, og forelsket meg i noen allerede, problemet er at selgeren absolutt ikke vil sende =/
Binta Ba Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2012 jeg spesialbestilte trekk til min Bugaboo Cameleon fra USA. Husker ikke hvor, men kanskje jeg finner det igjen, skal lete litt. Jatakk:)
flickan Skrevet 14. januar 2012 #15 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Her er det ei som lager trekk. Troor det var her jeg bestilte fra, men husker ikke helt. Begynner å bli et par år siden... Google 'custom bugaboo', så kommer det opp en del. Endret 14. januar 2012 av flickan
onyx Skrevet 14. januar 2012 #16 Skrevet 14. januar 2012 (endret) I knooow..har sett disse, og forelsket meg i noen allerede, problemet er at selgeren absolutt ikke vil sende =/ Hvis du vil ha vintagelooken så er jo Silver Cross veldig pene og solide vogner som helt klart blir lagt merke til. MEN de koster... ps. jeg tenker på vognene i Heritage Collection. Endret 14. januar 2012 av onyx
Olive Skrevet 14. januar 2012 #17 Skrevet 14. januar 2012 Så noen friske vogner med striper i mange farger i vinduet hos en av babybutikkene i Ullevaalsveien forrige uke om du bor i Oslo De var skikkelig fine!
Gjest Marmot Skrevet 14. januar 2012 #18 Skrevet 14. januar 2012 Kanskje er Cosatto er noe du vil like? Synes de har fine vogner, men desverre hadde jeg allerde kjøpt en trille før jeg oppdaget disse. Åh, disse var fantastiske. Har du sett en i virkeligheten noengang?
Kontormus Skrevet 14. januar 2012 #19 Skrevet 14. januar 2012 DENNE ligger på Finn nå, og det lå også et par til. Også fant jeg DENNE Ellers finns jo SILVER CROSS som i følge min venninne som jobbet med å selge barnevogner, er Rolls Roycen.
Neala Skrevet 14. januar 2012 #20 Skrevet 14. januar 2012 Kanskje er Cosatto er noe du vil like? Synes de har fine vogner, men desverre hadde jeg allerde kjøpt en trille før jeg oppdaget disse. Åh, så fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå