AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Jeg føler ikke at jeg får utbytte av å gå til psykolog. Jeg har gjort det over et halvt år, men jeg er like deprimert, om ikke mer deprimert nå. Jeg får medisiner, men det gir meg ingen positiv effekt. Jeg er like trist og nedfor, men jeg klarer ikke å gråte lenger. Jeg føler bare at medisinen kamuflerer mine egne følelser. Jeg får ikke til å gråte, jeg føler meg helt tom. Jeg gråter aldri av filmer lenger, det er ingen ting som påvirker meg. Jeg har ingen gleder, motivasjon eller mål i livet. Det er ingen ting som holder meg oppe. Jeg har ingen i hele verden. Jeg føler meg så ensom og fryktelig alene. Det er ingen som forstår. Å snakke til psykologen min er som å snakke til en naiv dust. Hun er hyggelig mot meg, men jeg føler ikke at hun tar meg riktig på alvor og forstår meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg sitter faktisk og vurderer å ta 100 cipralex snart. Bli ferdig med smerten. jeg orker ikke mer. Jeg hater verden, mennesker, meg selv og livet mitt. Jeg forstår ikke hva jeg gjør her i verden.
Mooria Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Har dessverre ikke så mange gode tips til deg, men det er ingen tvil om at du bør bytte psykolog med en gang! Jeg er helt sikker på at ting blir mye bedre når du får snakke med noen som forstår deg og tar deg på alvor. Det høres ut som kjemien ikke er helt tilstede mellom deg og din nåværende psykolog..og da er det ingen vits i å gå dit heller. Den situasjonen har jeg vært i selv, så det vet jeg. Det er utrolig viktig at du er på bølgelengde med den personen du skal åpne deg for, så det beste du kan gjøre nå er nok å gå til en annen. Lykke til:)
Fanta Exotic Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Bytt psykolog! Man skal like psykologen sin!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Bytt psykolog! Man skal like psykologen sin! Jeg er redd for å såre psykologen. Og jeg må fremdeles gå på det samme stedet, så selv om jeg bytter psykolog, kommer jeg til å se henne og det blir pinlig. Vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å bytte heller.
Kråkesaks Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Kjære Anonymbruker. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Kråkesaks, mod
Fremhevede innlegg