Gå til innhold

Hva er deres planer for sommeren 2012?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Litt tidlig for noen kanskje, men lengtende etter sommeren som jeg er kunne det jo vært fint å få drømt seg bort litt. Jeg er veldig reisesyk merker jeg. ;)

Så, hva er deres planer for sommeren 2012?

Selv skal vi på o-den-store-bryllupsreisen, en reise jeg har spart til siden august. For vår del blir det 5 netter i Fort Lauderdale (Florida) på dette hotellet, 7 netter på cruise i Karibien med Oasis of the Seas (skal innom Jamaica, Mexico og Haiti) og 7 netter i New York på dette hotellet. Alt er betalt og bestilt, nå er det bare å vente. ;)

Edit: Resten av sommeren blir jobbing. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det nok en uke i London med shopping, London Dungeons for guttene og Tate for jentene. Hvis vi er heldige så blir det en tur i den nye Harry Potter-parken også. Supplerer med langhelg i København til høsten. Hele familien gleder seg. I fjor ble det to uker på Kreta og jeg måtte love tenåringene at vi aldri skal på en sånn ferie igjen.

Skrevet

Er student, så må vel skaffe meg sommerjobb i hjembyen min som jeg kan begynne i så fort siste eksamen er levert inn. Også blir det vel å jobbe mest mulig frem til skolestart igjen så jeg slipper å få meg deltidsjobb.

Gleder meg til å være ferdig med studiene, ja. Har ikke hatt ordentlig ferie på 4 år.

Skrevet

Jeg skal en tur til Belgia, også blir det to uker i USA.

Ingenting bestemt, og ingenting er bestillt.

Gjest Marregutt
Skrevet

Være på stranda og se digg ut seph, whatevz

Skrevet

Går på AAP så her utgår ferie. Bevilger meg dog en musikkfestival.

Høres ut som en veldig god ferie, Yvonne :)

Skrevet

Skal til tomta mi på Vestlandet. :briller:

Skrevet

Her blir det nok en stille og rolig sommer tror jeg. Vi skal 4 uker til Australia i desember, så jeg er nødt til å spare noen kronasjer og ikke minst ferie (jobber i staten).

Men skal på noen festivaler, en tur til England så blir det kanskje en tur til Spania. Billig med både fly og opphold :)

Å gleder meg til sommer!

Hørtes ut som en perfekt bryllupsreise Yvonne. Kos deg masse :)

Skrevet

Til sommeren blir det jobbing. Sommeren er den dårligste tiden å reise på etter mitt skjønn. For varmt, for dyrt, for mye folk over alt. Derimot rolige, korte og late dager på jobben. Resten av året derimot, skal det reises og reises :-)

Skrevet (endret)

Til sommeren blir det jobbing. Sommeren er den dårligste tiden å reise på etter mitt skjønn. For varmt, for dyrt, for mye folk over alt. Derimot rolige, korte og late dager på jobben. Resten av året derimot, skal det reises og reises :-)

Forsåvidt enig, problemet er at man ikke alltid har den muligheten, spesielt ikke hvis man skal være borte lenger enn én uke av gangen. Det er om sommeren jeg får tre uker sammenhengende fri fra jobben, og da bruker vi de ukene til å reise. Resten av året er jeg i tillegg fulltidsstudent, så da må det bli om sommeren. ;)

Endret av Yvonne
Skrevet

Forsåvidt enig, problemet er at man ikke alltid har den muligheten, spesielt ikke hvis man skal være borte lenger enn én uke av gangen. Det er om sommeren jeg får tre uker sammenhengende fri fra jobben, og da bruker vi de ukene til å reise. Resten av året er jeg i tillegg fulltidsstudent, så da må det bli om sommeren. ;)

Foretrekker korte og mange reiser med hektisk program. Blir rastløs på lange reiser, og sikkert enda mer rastløs hvis jeg bare kan reise en gang i året :)

Paris er ett av målene mine for i år, forresten.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sommerjobb og kanskje cruise/Italiatur med familien. Ogs festing :fnise:

Skrevet

Skal til Irland, men har også veldig lyst på en sydentur for å få litt farge :sjenert: Får vel se om jeg får tatt en tur til høsten eller sent på våren..

Skrevet

Her blir det sannsynligvis en tur til York. Kjæresten studerer der, så det er en rimelig tur i fht å bo.

Har tenkt en tur til Kristiansand og dyreparken med Sabeltann med guttungen, også snakker mamma om å leie et feriehus i Danmark siden hun fyller 50 i august.

Så da blir det evt en tur dit sammen med foreldre, søstre og deres familier.

Utenom det blir det jobbing.

Skrevet

Foretrekker korte og mange reiser med hektisk program. Blir rastløs på lange reiser, og sikkert enda mer rastløs hvis jeg bare kan reise en gang i året :)

Paris er ett av målene mine for i år, forresten.

Liker begge deler i grunn, reiser også til London i år, men da reiser jeg alene på shoppingtur. ;)

Skrevet

Vi har kjøpt oss hus for noen uker siden. Så her blir det en tur til Solund for å besøke svigefar, så jeg håper virkelig på at det blir fint vær i sommer. Blir det som i fjor hvor vi kun fikk 2 dager sol(jeg og datteren vår var med familien min til tyrkia i 2 uker rett etterpå, så da gikk det greit) skal jeg få meg sambo på en restplasstur til syden iallefall:p

Skrevet

Jeg skal på backpacking til Thailand, Laos, Burma og Indonesia med noen venninner. :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Tror det blir en forholdsvis rolig sommer for min del:( Tror jeg skal feste en god del og være med venninnen min hele tiden før hun drar på utveksling til Argentina. Egentlig så skal det vel bli deilig med en litt rolig ferie for en gangs skyld, pleier alltid å reise mye i sommerferien, så det skal bli hyggelig å være hjemme. Jeg skal kanskje på 3 ukers språkkurs til enten Barcelona, New York, Miami eller Hawaii, men det er ikke sikkert enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...