Gå til innhold

Pulevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha! Ler godt nå, for jeg skal nemlig på byen! Er jeg tøff nok, (og drita nok)så skal jeg prøve dette og se hva slags reaksjoner jeg får. Dør av latter om noen faktisk tar det seriøst. Og dør av kåthet om denne personen er eyecandy :lur: Jeg skal holde dere oppdatert!!

Ah, fjaen, nå ble jeg plutselig misunnelig og ekstremt bitter fordi jeg ikke er singel.. jeg vil også ut på byen og sende suspekte lapper til eyecandy! :grine:

Men for all del, DO IT, DO IT, DO IT! Og viktigst av alt, oppdater! :nigo:

Endret av Vampen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en metode som funker uansett kjønn og uansett utgangspunkt: snakke-med-mennesker™

Sånn, nå krever jeg 1.000 kroner for den infoen.

Å, Katten... Kan du ikke komme å snakke med meg da?

Hva hadde du svart om du hadde en hemmelig lapp fra meg?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nå ja.. Du kan få en kjeks. Pengene får vente til du produserer noe konstruktivt. Det holder ikke å bare lese opp overskriften og utelate bruksanvisningen.

Å snakke kan være så mangt. Og noen av oss sjenerte skruller klarer ikke engang å snakke om noe så hjernedødt som vær og vind... :sjenert:

Det gidder jeg ikke skrive ned - om du er villig til å betale, samt komme til Trondheim, kan jeg godt gi leksjoner!

Dessuten må man lære seg slikt som dette i praksis.

Å, Katten... Kan du ikke komme å snakke med meg da?

Hva hadde du svart om du hadde en hemmelig lapp fra meg?? :lur:

Jeg er en veldig kjedelig person å snakke med. Samtalene mine dreier seg som regel om sex, fantasier, verdensherredømme, hvor mye jeg hater paprika og Hawaii.

Og jeg aner ikke hvordan jeg skulle kunne svart på en hemmelig lapp fra en skjult bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fjaen, nå ble jeg plutselig misunnelig og ekstremt bitter fordi jeg ikke er singel.. jeg vil også ut på byen og sende suspekte lapper til eyecandy! :grine:

Men for all del, DO IT, DO IT, DO IT! Og viktigst av alt, oppdater! .nigo:

Du føler det nok ikke på samme måten når jeg kommer med DEN flausa i morgen :fnise:

........Eller, DEN heteste natten i mitt liv... krysser fingrene for score inatt :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å rote så forferdelig med dette, skjønner jeg ikke! Dere har jo tydeligvis klart å rote dere inn her, så da klarer dere antakelig å rote rundt på nettet ellers også.

Hvis man bare er ute etter en fast sex-partner uten å binde seg, så finnes det mange nettsider som tilbyr matching for nettopp dette. Nevner her noen få ut av en hel haug med nett-tjenester som tilbyr slikt (håper ikke det er forbudt ihht forum-reglene eller noe sånt, i så fall beklager jeg):

http://www.c-date.no

http://www.fuckbook.com

http://www.adultfriendfinder.com

Bare søk etter sex-dating eller noe sånt på google, så finner du nok flere tilbydere. Glem byen, fylla og alt det andre som gjør alt tungvint.

Endret av Akcent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler det nok ikke på samme måten når jeg kommer med DEN flausa i morgen :fnise:

........Eller, DEN heteste natten i mitt liv... krysser fingrene for score inatt :lur:

Eller gjerne en kombinasjon.. En het natt, etterfulgt av bondeangst, fyllenerver og en og annen meltdown. :jepp:

Good times! :nigo:

Jeg satser på juicy detaljer i morgen! :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...