AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er en jente på 20 år, og jeg er over gjennomsnittet attraktiv(tror jeg). Jeg har i hvert fall ikke noe problem med å få gutter på nakken. Jeg har gått gjennom laaaang tid med tørke, og jeg har blitt gal! Hvert mannfolk jeg ser, blir jeg automatisk tiltrukket av og begynner å fantasere. Dette på skolen, på butikken, trikken, ja.. Jeg er alltid kåt, og det har blitt så ille at det gjør vondt. Jeg har blitt avhengig av å onanere flere ganger daglig..... Jeg er ikke interessert i et forhold akkurat nå, heller en fast(eller flere) kun på et fysisk nivå. Hvordan går man frem for å få dette til? La oss si med guttevenner, eller medelever som man allerede har en god tone med. Jeg tror ikke det vil ta seg godt ut å spørre rett ut: "Du, vil du være pulekameraten min eller?".
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Om det tar seg godt ut eller ikke vet jeg ikke, men jeg synes så absolutt du skal prøve.. og oppdatere oss om hvordan det gikk. Fra alvor til spøk, jeg har ingen gode råd å komme med. Hva med å la det utvikle seg? Om du har en god tone med noen, utforsk den videre. Merker du at ting begynner å skje, så kan du heller ta opp temaet i forhold til hva du er ute etter. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 spør han (dei)! enten får du ja eller nei.....
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 For min del tar det vekk litt av magien og spenningen ved å spørre så direkte - selv om det er fantastisk praktisk. Begynn å flørt mer aktivt - er mitt råd 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 kvifor skal ein gå å sirkla rundt grauten.....?
Gjest -J- Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hvor bor du? Kanskje jeg kan være til hjelp. Om du er over gjennomsnittet attraktiv, kan du nok oppleve et positivt svar ved å spørre hvilken som helst gjennomsnittlig gutt rett ut. Det enkleste er nok om du havner til sengs med en du liker og enkelt og greit sier at du kunne tenke deg å gjenta det eller gjøre det til en vane, men at du er ikke interessert i noe annet enn et fysisk forhold akkurat nå. Hva tror du? Endret 14. januar 2012 av -J-
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Vampen: Ja, jeg vurderer nesten å spørre rett ut! Kan sende en lapp under forelesning, noe ala: "Vil du være min pulevenn? Ja__, Nei__, Kanskje__. Sett kryss. Hilsen jenta med siklekjeften på bakerste rad." Haha, attraktivt. Katten: Jeg vet det tar spenning vekk, spenningen er jo omtrent alt som betyr noe i et sånn forhold. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram, jeg er dårlig på å flørte. Jeg kjører heller den "kompis-flørten" eller hva jeg skal kalle det. 1
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Da lærer du deg å flørte. God flørting er en kunst. Behersker man det, kan man dra nytte av den resten av livet. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Hvor bor du? Kanskje jeg kan være til hjelp. Om du er over gjennomsnittet attraktiv, kan du nok oppleve et positivt svar ved å spørre hvilken som helst gjennomsnittlig gutt rett ut. Det enkleste er nok om du havner til sengs med en du liker og enkelt og greit sier at du kunne tenke deg å gjenta det eller gjøre det til en vane, men at du er ikke interessert i noe annet enn et fysisk forhold akkurat nå. Hva tror du? Hvor bor du og hvor gammel er du? Heh ;P Jeg forestiller meg at gutter på min egen alder blir litt satt ut av et så direkte spørsmål og tror det kanskje vil være en spøk, eller så feiger de ut og bare svarer nei. Det er en risk og spørre om noe sånn
hmmz Skrevet 14. januar 2012 #10 Skrevet 14. januar 2012 Bli med på en studentaktivitet og finn en der eller plukk opp en på byen om det skal være helt random. Verre er det ikke. Vet også om flere som holder på med veninder i tørkeperioder. Da kan du jo ta inn en random gutt og om det skulle falle seg naturlig
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 Vampen: Ja, jeg vurderer nesten å spørre rett ut! Kan sende en lapp under forelesning, noe ala: "Vil du være min pulevenn? Ja__, Nei__, Kanskje__. Sett kryss. Hilsen jenta med siklekjeften på bakerste rad." Haha, attraktivt. Katten: Jeg vet det tar spenning vekk, spenningen er jo omtrent alt som betyr noe i et sånn forhold. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram, jeg er dårlig på å flørte. Jeg kjører heller den "kompis-flørten" eller hva jeg skal kalle det. :skratte: Jeg synes det høres ut som en fantastisk plan! Og for guds skyld, hold oss oppdatert om du prøver! Om du føler at du ikke er rett på sak allerede, så kan du eventuelt slenge på et: "Hvis ja -> Når? På do. Nå__, I nærmeste bøttekott, i første pause__, Jeg er ikke SÅ nøden, la oss vente til etter forelesningen__". Drit i magien, dette høres mer artig ut! 4
Gjest Marregutt Skrevet 14. januar 2012 #13 Skrevet 14. januar 2012 Jeg støtter sugga i dette. Aaaah, sugga <3
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #14 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg støtter sugga i dette. Takk for at du vekte Marthe. Virkelig. Takk. Endret 14. januar 2012 av Vampen 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #15 Skrevet 14. januar 2012 Sugga? Epic. Forøvrig, jeg er ikke TS, men siden det snakkes om flørting her og jeg selv føler jeg sliter med litt det samme som TS gjør.. HVOR/hvordan lærer man seg dette? :gjeiper: Finnes det noe tilsvarende "Pick Up Artist"-metoder, bare for kvinner?
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #16 Skrevet 14. januar 2012 Det finnes en metode som funker uansett kjønn og uansett utgangspunkt: snakke-med-mennesker™ Sånn, nå krever jeg 1.000 kroner for den infoen. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #17 Skrevet 14. januar 2012 :skratte: Jeg synes det høres ut som en fantastisk plan! Og for guds skyld, hold oss oppdatert om du prøver! Om du føler at du ikke er rett på sak allerede, så kan du eventuelt slenge på et: "Hvis ja -> Når? På do. Nå__, I nærmeste bøttekott, i første pause__, Jeg er ikke SÅ nøden, la oss vente til etter forelesningen__". Drit i magien, dette høres mer artig ut! Hahaha! Ler godt nå, for jeg skal nemlig på byen! Er jeg tøff nok, (og drita nok)så skal jeg prøve dette og se hva slags reaksjoner jeg får. Dør av latter om noen faktisk tar det seriøst. Og dør av kåthet om denne personen er eyecandy Jeg skal holde dere oppdatert!! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #18 Skrevet 14. januar 2012 Det finnes en metode som funker uansett kjønn og uansett utgangspunkt: snakke-med-mennesker™ Sånn, nå krever jeg 1.000 kroner for den infoen. Nå ja.. Du kan få en kjeks. Pengene får vente til du produserer noe konstruktivt. Det holder ikke å bare lese opp overskriften og utelate bruksanvisningen. Å snakke kan være så mangt. Og noen av oss sjenerte skruller klarer ikke engang å snakke om noe så hjernedødt som vær og vind...
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #19 Skrevet 14. januar 2012 Hahaha! Ler godt nå, for jeg skal nemlig på byen! Er jeg tøff nok, (og drita nok)så skal jeg prøve dette og se hva slags reaksjoner jeg får. Dør av latter om noen faktisk tar det seriøst. Og dør av kåthet om denne personen er eyecandy Jeg skal holde dere oppdatert!! Venter i spenning.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #20 Skrevet 14. januar 2012 Sugga? Epic. Forøvrig, jeg er ikke TS, men siden det snakkes om flørting her og jeg selv føler jeg sliter med litt det samme som TS gjør.. HVOR/hvordan lærer man seg dette? :gjeiper: Finnes det noe tilsvarende "Pick Up Artist"-metoder, bare for kvinner? TS her Pick up er vel engentlig ganske simple greier som de fleste kan i underbevistheten, de som blir lært det har vel en psykisk sperre for å prate med damer... Men det er mange OK "triks" derfra som får ballen til å rulle fortere. Bare det å TA på gutta funker som regel, eller, det får den fysiske prosessen raskere igang Noe annet jeg pleier å gjøre (bare på fylla da) er å utfordre på en eller annen måte. Veldig mange gutter er jo så jævla konkurransepreget, og det merker man ganske fort. Da utfordrer jeg ved å vedde på at de ikke tør noe, eller klarer noe, og da vil de sååå ivrig bevise at de klarer det... Og ut i fra det kan man lage en slags "jakt", I guess... Nå er jeg igjen ung og hormonell og det samme er gutta, så de eldre og mere erfarne på dette forumet har vell helt andre meninger på dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå