Gjest x4tretoen Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg kjøpte meg leilighet i april og har ikke gjort noe med skattetrekken eller noe slikt. Er det noen som har vært i samme situasjon? Er det andre ting enn gjeldsrenter de ser på når du har etablert deg? Sikkert litt dumme spårsmål, men jeg har aldri tenkt så mye på skatteting og vet lite om det. :oops: Jeg regner med at jeg får noe tilbake på skatten i og med at jeg har mer renteutgifter enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 Vi gadd ikke gjøre noe med skatten, heller få igjen litt en masse baksmell tenkte vi. Har satt alle rentene på sambo siden jeg ikke jobber noe særlig, så i år har han fått ny tabell. Skjer automatisk. Tror han skal be lønningskontoret trekke mer for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. desember 2003 #3 Del Skrevet 30. desember 2003 Vi kjøpte leilighet i august i fjor, og gjorde ingenting med skattetrekket. Så vi fikk igjen penger. Så lenge du har betalt eiendomsskatten din (giro fra kommunen, i de kommuner som har sånn skatt, da), vet jeg ikke om noe annet som får betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 30. desember 2003 #4 Del Skrevet 30. desember 2003 Det varierer litt. Alt ettersom egentlig. Men litt bør du vel få igjen ettersom du har lån. Jeg har ikke heller så god greie på det, men vet at jeg har venner som får mye igjen på skatten (husleien) på grunn av at leiligheten har stort husbanklån (tror det er det) mens jeg som har en leilighet nesten uten husbanklån ikke får noe igjen på husleie. Men jammen om jeg vet. Kanskje jeg bare gjorde deg enda mer forvirra nå, da beklager jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå