Gå til innhold

Mannlig modell som BH modell


Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står jo "Mega Push Up" om bh'en. Og det må det jo være for å gi en mann de "brystene" der.

Det er jo litt rart, ærlig talt. En ting er at han viser frem kvinneklær, mange av de Catwalkmodellene har veldig, veldig små bryster uansett. Men hvis han skal reklamere for en bh, så burde han ha det man normalt sett har i bh'en. BRYSTER.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Folk må få være så feminine eller maskuline de vil, flott at vi har et samfunn der det går an å mikse egenskaper. Når det er sagt vil jeg ikke uten videre tenke på ordet androgyn når jeg ser denne modellen, med et androgynt menneske tenker jeg et menneske som har en blanding av maskuline og feminine trekk eller egenskaper, mens denne mannlige modellen jo ser ut som en jente. Og det er kanskje også en fordel når man skal være modell for kvinneklær. Så lenge det funker er det fritt frem, jeg har ingen problemer med dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tåpelig at en mannlig modelle brukes til å fronte kvinneklær uansett. Skal kvinner prøve å leve opp til en mannskropp???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laurine

Kunne ikke se at det var en mann jeg, :sjenert: , men er nok kjekt at de kan reklamere litt for kvinnelige klesplagg. Kanskje det endrer litt av synet mange har på transeksuelle. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler mer av kommentaren til en lengre nede på artikkelen, om likestilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De homofile motesjefene som plukker ut modellene gidder tydeligvis ikke gå rundt grøten lenger. I stedet for å lete etter kvinner som ser ut som menn bruker de bare en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan ikke se for meg at de kvinnelige modellene i samme klasse som han har så mye bryster likevel så hvorfor ikke. Han er jo ikke sykelig tynn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ikke så bra at modellene stadig blir tynnere. Men når det i innslaget ble vist til at modellene i gjennomsnitt var ca 8 % tynnere enn gjennomsnittskvinnen for 20 år siden mens de i dag er 23 % tynnere hører det jo også med at gjennomsnittskvinnen har blitt vesentlig tykkere. Går man 20 år tilbake i tid var folk vesentlig slankere, ikke fordi de hadde andre gener eller sultet, men fordi de dels beveget seg mer og dels spiste litt sunnere. Så tilfeldigvis Easy Rider på TV i går, og da slo det meg nettopp hvor påfallende magre mange av skuespillerne var. Tviler på at det var fordi de alle sammen led av spiseforstyrrelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den BH’en kan gi en mann «pupper» så må det jo være en bra pushup bh! Syns egentlig det var litt morsomt gjort.

Men når det kommer til klær syns jeg det sier mye om idealet moteindustrien ønsker å fremheve ved å benytte gutter som modeller for kvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser jo ingenting da. hvor mye innlegg er det i BHen? Hvordan ser det ut når man har på seg BHen uten kjole på? Svart var uansett en veldig dårlig farge å velge til å vise former :P

Har selv bittesmå pupper og kunne gjerne tenkt meg noe som får det til å se ut som jeg har litt større.... Men jeg får da likedan pupper som på bildene med mine H&M BH-er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette understreker hvor syke skjønnhetsidealene i motebransjen er? Kroppene skal være så androgyne og formløse at selv de som klærne er ment til, ikke oppfyller kravene. Istedet må det en syltynn mann til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...