Gå til innhold

Et nytt kapittel


Gjest Theana

Anbefalte innlegg

Hei og :velkommen: til min dagbok! Jeg bestemte meg for å lage en bok som kan motivere meg, og hjelpe meg. Den skal hjelpe meg med å klare og oppnå mål, følge mine drømmer og legge dumme uvaner bak meg. 

MEN denne daboken trenger ikke bare å handle om MINE mål, drømmer og fjerning av dumme uvaner - kanskje nemlig DU har noe du vil forandre i livet med deg selv? Da er det bare å henge deg på her og skrive dine mål :-) det er veldig motiverende! 

Det jeg vil er som sagt det med mål, følging av drømmene og få bort de dumme uvanene. For da kan jeg bevise etterhvert at "JA, det går ann å oppnå det du vil!  Dersom du går inn for det" og " JA, du kan legge uvanene dine bort" " JA, du kan også bli et bedre menneske om det trengs" 

Jeg vil altså bevise at man kan få til det man vil, dersom man jobber for det.

Det jeg vil oppnå, de drømmene jeg vil følge og de dumme uvanene mine skal jeg fortelle hva er i neste innlegg - og seffølgelig hvordan jeg skal oppnå det :) som sagt, velkommen!

Endret av Theana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine mål er mange! :) seffølgelig bare morsomme og bra mål som jeg gleder meg til å gjennomføre :sol:

Blant annet er det å være snill :Hehe: , få en sunn og veltrent kropp, trene mye i treningsstudio.

Var jo å trente i dag, 40 min i treningsstudio :sol: kjempe deilig! Følte meg så stolt etter jeg hadde løpt på level 90 og 100 i flere minutter! :sol: hehe! Neste gang skal jeg prøve meg på en time i strekk på tredemølla, gleder meg til å se hvordan det går :fnise: . Trening hjelper sånn får selvtilliten! Elsker følelsen etter.

Nå er det kosedag, så jeg skal hvertfall kose meg med god mat! Håper alle andre også gjør det :)

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det spellmann på kvelden med familien, med masse godteri og usunt seffølgelig :danse: . Men i morgen er det tilbake til sunn kost og trening.

Mange som reagerte på det Plumbo sa til Tshawe og Yosef, det skjønner jeg godt! En sånn kommentar kan såre veldig, spessielt med fokus på hudfarge... Håper Tshawe og Yosef ikke lar det gå innpå dem, for de er jo helt fantasiske og kule gutter :smilorange: Plumbo-gutta får bare lære seg å holde tilbake unødvendige kommentarer, så blir vel kanskje de tilgitt etterhvert. Leste litt rundt på nettet, og der sto det at han hadde fått champagne rett i ansiktet, taha, stakkar :biggrin: Fikk seg vel en lærepenge der, tenker jeg.

Ble på godt humor når han ungdomssgutten tok over scenen etterpå. Ville bare danse med :danser:

Men nok prat for i dag, ser fram mot en sunn og en suuuper aktiv dag i morgen. Godt for :hjerte: , det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag :hjerte:

I dag tenker jeg å enten ta 30-60 min på tredemølla, eller gå en times tur i naturen. Så blir det styrke på kvelden! Har hentet mye styrke-inspirasjon fra fotballfrue-bloggen, faktisk! Utrolig mye bra inspirasjon å hente der for både å få trent mage og rumpe. :smilorange:

Blant annet denne for rumpe

:gjeiper:

og denne for rygg og rumpe http://www.youtube.com/verify_age?next_url=/watch%3Fv%3DTPnjqHChseg%26feature%3Dplayer_embedded

I morgen tenker jeg å kjøpe en sånn treningsrockering på rundt to kg - hehe her skal det bli fit kropp til sommern :trene:

(har nesten aldri prøvd rockering på to kg, men det skal visstnok hjelpe for smalere midje) :smilorange:

Ha en finfin dag :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett "Hodejegerne", og fy søren - den var rå! Pleier Ikke å se så mye på action/thriller eller hva det var, men den var jo helt sinnsyk! :smilorange: anbefaler alle å se den( med mindre du ikke tåler å se så mye vold). Jeg pleier nesten bare å se på romantiske komedier, men denne gir jeg terningkast seks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...