Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en tidligere kompis hadde en svææææær muskelløs pitbull..... den het Bente :skratte:

Jeg døhøøøøøøhøøøørr!! :skratte:

Gjest Consensio
Skrevet

Ikke så rart navn på hunden, men en rar kombinasjon av hund og eier utseendemessig.

En dag jeg jobbet på dyreklinikken så stoppet det en Harley på utsiden. Av sykkelen hopper det en gedigen mann med skinnklær, skjegg til brystkassa og masse tattoveringer. Han kom gråtende inn og fortalte at hans hund hadde skadet seg. Rocky het hunden. Så fra under vesten så tar han frem sin lille chiuahua på under to kilo :fnise:

• Liker 7
Skrevet (endret)

Haha Masse flotte navn. Bla. pitbullen som het Bente :ler:

Naboen min min har en katt som heter Nigar. Så da kan dere jo tenke dere at det er litt upraktisk å rope på katten, spesielt siden det bor noen mørkhudede her. NIIIIIIIGGAAARR :ler::flau:

Jeg har feks hatt fisker som har hett Rebekka, McGyver, Bollo, Boblo, Rune og Bubbel. Alle var sånne runde med store ut-stikkende øyne. Og så hadde jeg to piraja som het farlig en og farlig to.

Jeg hadde ørkenrotter som het Rudi og Fredrik. Men så en natt fikk Fredrik barn......... :lol:

Hadde dansemus (12stk faktisk! ), og det var bare noen som fikk navn, som da ble Kåre og Hvit.

Har hatt katter som Natacsha, Prikken, Putten, Julius, Pus, Ida (som var gutt og ble Idan), og så min nå som heter Pusi :rodmer:

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Skrevet

Hadde 5 gullfisker som het Mimmi, Mario, Feita, Sugekopp og Omega.

I vennekretsen min har dyrene disse navna:

Hund: Osama

Katt: Riviera

Katt: Lille Olivia

Skorpion: Fred

Dverghamster: Melkehvit

Skrevet

Christina Aguilera har to hunder som heter Stinky og Chewy :fnise:

Kanskje jeg bør revurdere interessene mine når jeg vet sånt :P

• Liker 1
Skrevet

En jeg kjenner hadde en katt som het Katastrofe :fnise:

Kanskje vi kjenner samme person :sjokkert:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg hadde tre gullfisker en gang. Findus, Frionor og Gunnar.

Og galopphesten Bjarne ble jeg godt kjent med og han var steinkul. Noen nevnte Kill The Crab - Krabbe - han var også en råkul hest jeg ble kjent med.

Hadde et prosjektnavn på en rampete kattunge. Børre. Børre-brekkslædd, Bølle-Børre, Purre-Børre osv. Det gikk for det meste i Børre-Brekkslædd.

Ellers har jeg en egen evne til å måtte gi alle dyr navn. Som Gudrun og Gunda. Elgku og kalv vi skøyt og som nå ligger i fryseren min.

Skrevet

Åå, jeg glemte at mamma hadde en katt som het "Pest og Plage", det var jo ganske orginalt :fnise:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg hadde en svart lodden pusekatt som het Judas.

Katten Viggo og rotten Nora, og hunden Fifi (hun var en stor amstaff)

Skrevet

Jeg hadde en katt som het Bodil en gang :)

Skrevet

Hunden min heter Børre og katta mi for Kurt. Får jeg et dyr til skal han hete Arnt ;)

Skrevet (endret)

Vår forrige hund het Gunnersen. Vi fikk ham da han var ett år, så det er de forrige eierne som er "skyldige" :gjeiper:

En gang var hele familien på hytta, da han stakk av. Så står vi der da, ti stykker midt ute i skauen og brøler "GUNNERSEN!" helt til folkene fra nabohytta kom bort og spurte om det var en mann som var forsvunnet. "Neida, det er bare bikkja.." :D

Endret av Fnisu
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har et flyvende barskap hjemme :)

To undulater ved navn Tequila og Whiskey! Personlighetene følger navna for å si det sånn :D

Den forrige undulaten het Kalle :P

Da jeg var yngre passet pappa en grand danois ved navn Gustav. Herlig "liten" fyr :fnise:

Skrevet

Kjenner ei som har en katt som heter Ingeborg :) Og kjente en papillon som het Bob...

Skrevet

Nå er vel ikke gullfiskene kjent for den lengste hukommelsen. Så den har nok glemt at den trodde den skulle bli spist før den har svømt èn runde rundt i akvariet sitt. Det hadde vel vert slemmere å kalle den Seibiff med Løk? :skratte:

Mixmaster og Hjulvisp er gode og trygge gullfisknavn.

• Liker 1
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har en hvit katt som heter Charlie, og da jeg passa en navnløs svart kattunge et par uker kalte jeg den Chaplin.

I min gjeng er det vanlig med alkolrelaterte navn. Gin og Tonic er to rottet, samme eiern har også en rotte kalt Whiskey. Ei anna venninne har en hund som heter Guiness!

Kanskje dette er rockeverdenes svar på Dior og Chanel? :P

Skrevet

Fin twist på Gråpus, Blåpus. :fnise:

Skrevet

Findus, Frionor og Gunnar.

Jeg tror jeg er litt overtrøtt, for Gunnar i den settingen ble fullstendig hysterisk. XD :skratte: *hyler av latter* GUNNAR! :skratte:

Skrevet

Kattepusegutten min heter Dennis :Nikke:

Skrevet

Den bittelille hetterotta mi het Herkules Napoleon. Ble dessverre syk og døde ung. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...