AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Kom på det nå nettopp jeg. Har dere hatt noen ulykker i dag? Det hadde ikke jeg før jeg oppdaget at det var fredag den 13 og lo litt for meg selv og tenkte "og jeg har enda ikke hatt noen ulykker" og jeg tror jo heller ikke på dette, så klarer jeg å nestensnuble så jeg sparker tåa bort i et bord Hadde jeg ikke brydd meg om datoen så hadde det nok ikke skjedd.
Gjest Apophis Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Nei, heilt vanlig dag så langt, men den er ikkje over ennå :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 I Latin-Amerika er tirsdag 13. vår fredag 13.
Mr.Omg Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Ikke noen skikkelig ulykker, men en drittdag. Utrolig slitsomt på jobben idag, jeg har tryna 4 ganger på grunn av snø, sørpe og is, fått en haug snø kasta i ansiktet flere ganger på grunn av vinden, og pizzaen jeg stekte (ferdig pizza) luktet gammel, svett mann. Så da ble det ikke noe middag på meg.
Gjest SummerJudith Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 nei, har hatt en veldig bra dag med kule folk fra klassen :D
smalls Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Jeg hadde en helt vanlig dag i går. Visste ikke at det var den 13 i går før jeg så denne tråden
Moscato Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Kom på da jeg skulle legge meg at det hadde vært fredag den 13. Men jeg våkna klokka 2 natt til i går med omgangssjuke, så dagen i går gikk med til å spy, og den ene gangen da jeg måtte løpe fra stua til badet for å spy, så besvimte jeg i farta på flisgulvet og våkna med flere blåkuler... Skjønner ikke at jeg ikke slo hodet (forrige gang det skjedde brakk jeg nesa)...
Titani Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Fikk ei skøyte i øret og ei metallstang under øyet. Er bare litt blå nå... Men ellers: Verdens beste dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå