Gå til innhold

Skjelver så sykt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg diskuterer, enten det er face to face eller på nettet, så begynner jeg å skjelve skikkelig. Det varer gjennom hele diskusjonen og gjerne en halvtime etter den er avsluttet i tillegg.

Er det adrenalin? Veldig uvanlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest laurine
Skrevet

Når jeg diskuterer, enten det er face to face eller på nettet, så begynner jeg å skjelve skikkelig. Det varer gjennom hele diskusjonen og gjerne en halvtime etter den er avsluttet i tillegg.

Er det adrenalin? Veldig uvanlig?

Hvis du blir sur eller syns det er gøy å diskutere, kan jo adrenalinet pumpe ekstra, og kan være en grunn til skjelvingen. Eller at du er redd.

Skrevet

Hvis du blir sur eller syns det er gøy å diskutere, kan jo adrenalinet pumpe ekstra, og kan være en grunn til skjelvingen. Eller at du er redd.

Jeg blir veldig gira og elsker å diskutere, ja. Bare veldig plagsomt at jeg til slutt står og dirrer. :gjeiper:

Gjest laurine
Skrevet

Jeg blir veldig gira og elsker å diskutere, ja. Bare veldig plagsomt at jeg til slutt står og dirrer. :gjeiper:

Hahaha, ikke rart du skjelver når du er så gira. Veit ikke noe som kan hjelpe på det problemet akkurat, da. :tristbla:

Skrevet

Hahaha, ikke rart du skjelver når du er så gira. Veit ikke noe som kan hjelpe på det problemet akkurat, da. :tristbla:

Takk for svar i hvertfall. :)

• 1 år senere...
Skrevet

Sliter så syykt med det samme. Tror det er en ekstrem blanding av at jeg blir gira, redd for å drite meg ut og også sur etter hvert. Jeg ender opp med å skjelve helt vanvittig og å gråte av og til... Noe som kan trenes vekk? :)

Anonym poster: b55512f294f97110ef2e729f95e992ee

Skrevet

Jeg gjør det samme når jeg snakker om sønnen min og hans diagnose. Skjelver skikkelig og det er slitsomt på møter og sånn ang sønnen min :-/

Anonym poster: 4bd395c14373ceb251453a7698320f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...