Gå til innhold

Menn som stirrer på skrittet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker menn som stirrer eller tar korte blikk på skrittet til jenter?

Hvorfor gjør de det?

Det er ganske ekkelt og og legger spesielt merke til det hvis jeg har på meg stram bukse eller tigths. Det er ikke meningen å kle seg opphissende, men jeg går med det fordi det er behagelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

De er høflige og vil ikke se på brystene dine. Eventuelt er du innbilsk...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Aner ikke hva du kan gjøre for å unngå dette, kan jo hende du har kameltå :lur: Og det er rett og slett IKKE fint, så da er det ikke rart de stirrer. Nett som et bilkræsj, kan ikke la være å stirre. Men visst du stirrer tilbake i deres skritt, da gir dem seg hvertfall å stirre på ditt.

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Skrevet

Hva har du under buksa Ruth - hva er det der som strutter ut :romeo:

• Liker 7
Skrevet

Jeg har ikke kameltå, nei.

Skrevet

Heterofile mennesker har det med å sende korte blikk på enkelte kroppsdeler til det motsatte kjønn. Medfødt biologi mao.

• Liker 2
Skrevet

Altså, det er greit at du går med stramme bukser fordi det er pent eller fordi det er moteriktig, men jeg vil aldri tro på at du går med det fordi det er behagelig. Hadde det kun vært komforten det gikk på, hadde du gått i joggebukse eller tights.

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har også merket det om jeg går i tights . Menns om kaster blikk ned mot skrittet. Ser jo helt idiotisk ut!

• Liker 2
Skrevet

Altså, det er greit at du går med stramme bukser fordi det er pent eller fordi det er moteriktig, men jeg vil aldri tro på at du går med det fordi det er behagelig. Hadde det kun vært komforten det gikk på, hadde du gått i joggebukse eller tights.

følg råd jenter! :lur:

• Liker 2
Skrevet

Har også merket det om jeg går i tights . Menn som kaster blikk ned mot skrittet. Ser jo helt idiotisk ut!

ser jo ikke idiotisk var det vel du mente?? :Hehe:

Skrevet

Jeg har ikke kameltå, nei.

sukk :-(

Gjest laurine
Skrevet

Mange har kameltå når de går i tights og olabukser, og dette er menn klar over og. Kanskje de ser for å sjekke om du har det.

Skrevet

Herregud til grining, la menn være menn!

• Liker 3
Skrevet

Mange har kameltå når de går i tights og olabukser, og dette er menn klar over og. Kanskje de ser for å sjekke om du har det.

Er det så interresant å finne ut av det da?

• Liker 2
Skrevet

Er det så interresant å finne ut av det da?

hvis jenta er pen.

• Liker 1
Skrevet

Hva med kvinner som ser nedentil hos menn?;)

• Liker 2
Gjest laurine
Skrevet

La man se på skritt om det er det man liker da. :P Du kan ikke si at du aldri har sett der du heller.

Gjest Rastl0s
Skrevet

Hvorfor gjør de det?

Det er ganske ekkelt og og legger spesielt merke til det hvis jeg har på meg stram bukse eller tigths. Det er ikke meningen å kle seg opphissende, men jeg går med det fordi det er behagelig.

Sikkert det samme som når jenter stirrer på "bulen" til gutter... :klaske:

Skrevet

Hvorfor gjør de det?

Stramme bukser overlater veldig lite til fantasien. Vil du ikke at de skal stirre så må du rett og slett ikke gå med klær som gir god innsikt til skrittet ditt. Det blir jo som å gå med dyp utringning og klage på at folk stirrer på brystene dine.

• Liker 3
Skrevet

Sikkert det samme som når jenter stirrer på "bulen" til gutter... :klaske:

hva tenker jenter når de gjør det?!?

nå ble jeg nysjerrig!!

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...