Gå til innhold

Standard eller beliggenhet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva velger dere, hotell med enkel standard og sentral beliggenhet, eller bedre standard og mer usentralt? Selv velger jeg det første, men ikke alle er enig med meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sentral beliggenhet med så god standard som mulig. Hvis ikke poenget med reisen er å være mest mulig på hotellet da :gjeiper:

Gjest Apophis
Skrevet

På sydenferie: det første. Som regel er man bare på rommet når man skal sove, dusje eller bytte klær likevel :) Og slike hoteller er som regel koselige.

Skrevet

Enig med deg, TS. :) Ikke gidder jeg bruke masse tid på transportetapper, og ikke gidder jeg betale dyre dommer for et hotellrom der jeg stort sett er kun for å dusje og sove. Inntil jeg får mer penger enn jeg greier å bruke opp prioriterer jeg opplevelser og gode restauranter fremfor fancy hoteller. ;)

Skrevet

Hva velger dere, hotell med enkel standard og sentral beliggenhet, eller bedre standard og mer usentralt? Selv velger jeg det første, men ikke alle er enig med meg.

Ikke alle er enige med deg at du velger det første?

Jeg foretrekker best standard OG best beliggenhet, men det er fordi jeg jobber mye på hotellrommet når jeg er ute og reiser. Når arbeidsgiver alikevel betaler, så kan jeg like godt bo best mulig.

Skrevet

Kommer litt an på reisen tror jeg, og hvilken by man er i. Er kollektivtraffikken god kan jeg godt bo litt utenfor byen. Det eneste jeg ser etter når jeg leter etter hotell er at det er rent. Det er første bud. Ellers prøver jeg å få så god beliggenhet og standard som mulig, men beliggenheten kommer først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...