Gå til innhold

Jeg vil spise usunt og godt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har kommet langt i 2012. Vi landet på månen for over 40 år siden. Er det ikke på tide at noen lager en pille eller noe så man kan spise så usunt man bare vil uten at det får konsekvenser? For jeg kunne godt tenkt meg å spist bare mat som er god, drukket cola hver dag, spist pizza hver dag, potetgull, sjokolade og alt sånt hadde det ikke vært for alle sykdommene jeg sikkert hadde fått og hvordan jeg kom til å se ut etter hvert.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært så fantastisk :jepp:

Skrevet

De prøver og prøver. Lettbrus, lettsjokolade, pizza med speltbunn og lettost osv osv. Men det smaker aldri like godt :( </3

Jeg synes godt evolusjonen kan raska på og fikse litt på mennesket. Gjør potetgull og sjokolade til noe mennesket trenger, og brokkoli og rosenkål til noe man bør spise i moderasjon!

• Liker 1
Skrevet

Men hvis det skal raska på er det jo ikke evolusjon lenger, men revolusjon! :jolie::fnise:

• Liker 1
Skrevet

En dag så kanskje vi kommer dit. Håper i i allefall det.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Skulle ønske vi kunne fått all mat intravenøst. Slippe å spise, bare pisse en gang i blant.

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske vi kunne fått all mat intravenøst. Slippe å spise, bare pisse en gang i blant.

Vet ikke helt om det e rså behagelig, men i pilleform hadde vel vært best. Også kunne de laget piller så man slapp å bli påvirket av usunne ting negativt. Dette hadde vel sikkert også "usunnindustrien" :gjeiper: tjent godt på.

Skrevet

Nå er ikke sunn mat ensbetydende med vond mat heller da ;)

Mye usunn mat som smaker helt for jævlig også hehe. Men det er klart, det er jo en viss forskjell på godterier og brus enn middag osv

Skrevet

Jeg syns det er tragisk. Det er matmangel andre steder i verden, og så driver amerikanerne og forsker på å lage potetgull uten kalorier som bare renner ut av folk igjen. Så skal det altså brukes massevis av poteter på å lage mat som ikke har kalorier. Syk, syk verden. :tristbla:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...