Gå til innhold

Min uheldige venninne - kan noen hjelpe??

Ninach

Anbefalte innlegg

Heisann og Gledelig jul!! :wink:

Min uheldige venninne skal gifte seg den 31. januar, og hadde alt i boks; nå er det full krise for dommeren som skulle vie dem har trukket seg; han hadde glemt at han skulle på ferie den helgen!!! :o :o :o

Nå er hun helt knust og handlingslammet og jeg vil så gjerne prøve å hjelpe henne med dette, SÅ:

Kjære,kjære medbruder: Er det noen av dere som kan hjelpe henne med dette?? hun har alerede sittet i timevis i telefonen og prøvd å få tak i en ny, men det virker helt klin umulig!!

Send meg gjerne PM'er om dere har noe dere ikke kan/vil sette ut på nettet!

Har for øvrig hatt en stålende jul: foreldrene våre var ekstatisk over nyheten om vår lille baby som vi venter, skjønnte først ingenting når de åpnet " xtragavene" med strikkepinner m/ oppskrifter til bestemødrene og eventyrbøker til bestefedrene; de satt bare og så på hverandre, helt til det gikk opp for dem hvorfor de skulle få det!

I tillegg ga min kjære oss bryllupsreise på forskudd, så vi reiser allerede i begynnelsen av februar til USA i 3 uker: inkludert 7 dagers cruise i Karibien! (sukk!)

På forhånd tusen takk for hjelp med dommeren!!

Klem

ninach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, ikke bra nyheter for venninnen din :( Han burde latt vær å reise på ferie når han har lovet seg bort, eller evt. skaffet en vikar selv.

Så bra at foreldrene deres ble så glad for den gode nyheten :) Skulle gjerne vært flue på veggen der og sett ansiktsutrykkene deres når det gikk opp for dem hva det var :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...