Gjest NinaK81 Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Jeg sliter med svetteproblemer. Er veldig forstyrrende i hverdagen, må alltid passe på at det ikke er synlig for andre, og kler meg mest i hvitt og svart fordi det skjuler svetteringene. Noen ganger takker jeg nei til sosiale tilstelninger på grunn av svetten. Har prøvd det meste av det de tilbyr på apoteket, men ingenting har fungert. Noen som har noen tips om produkter som faktisk fungerer? Setter stor pris på tips og råd.
Orchideae Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Hadde samme problemet som deg. Svettet uansett om det var varmt eller kaldt. Plagsomt! Prøve klorhexidin på apoteket. Den hjalp meg utrolig masse. Brukte den to ganger i uka. Påførte før jeg la meg, og sov i en utvaska t-skjorte. (IKKE barber deg under armene 2 døgn på du påfører. Jeg barberte kun dagen ETTER påføring. T-skjorta burde du ikke være redd for, for dette er sterke saker. Mine rakna under armene etter å ha blitt brukt til dette 2-3 ganger) Noen sier at du vil svette mer andre steder på kroppen, siden du ikke svetter under armene lenger når man bruker denne. Det opplevde ikke jeg. Jeg opplevde derimot at jeg svettet mye jevnt over kroppen 3-4 dager etter påføring, fordi effekten da begynte å dabbe av. Når jeg hadde brukt den i ca et halvt år, mistet den litt effekten, da brukte jeg den i kombinasjon med stopp 24 på apoteket. Når den fungerte som best på starten trengte jeg ikke deo i det hele tatt! Husker jeg trente hardt en gang, og svettet ikke en dråpe under armene! Og når du står opp må du vaske det godt under armene, og påføre en god salve. Jeg brukte faktisk sinksalve om jeg var ekstra sår. Klorhexidin reddet virkelig ungdomskoletida for min del!
Gjest Anitas Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Du snakker vel om aluminiumklorid? Det er et helt utrolig produkt. Jeg brukte den i ca to år, før jeg fant ut at lauga 25% som selges på internett er akkurat det samme produktet, koster bare mye mindre.
Orchideae Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Du snakker vel om aluminiumklorid? Det er et helt utrolig produkt. Jeg brukte den i ca to år, før jeg fant ut at lauga 25% som selges på internett er akkurat det samme produktet, koster bare mye mindre. Ja, så klart. Hehe! Er ikke i form, og har sovet to timer i natt. Men ellers var alt jeg skrev riktig!
Gjest bloomie Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 bloomie Hei NinaK! Kjæresten min sleit skikkelig med svetteproblemer, hovedsaklig under armene. Han prøvde også lauga 25 ( www.lauga25.no ), det er det første produktet han har prøvd som har gitt et langvarig resultat. Har prøvd det selv under noen spesielle anledninger selv om jeg ikke sliter noe særlig med svette, men under tidligere presentasjoner på jobben har nervøsiteten gjort seg synlig under armene, men det er ordnet opp i nå Håper det kan hjelpe deg og.
Sugerøret Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Aluminiumklorid er jo i den lauga25.Akkurat det samme som en får kjøpt på apoteket.Da tror jeg at jeg ville forsøkt et produkt som er testa og flere har hørt om ,enn et ukjent preparat og webside.(enda jeg sliter enormt med svetting selv ) Men det er meg da
Gjest captchas Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har brukt aluminiumklorid lenge, og de deodorantene fra apoteket som faktisk fungerer inneholder akkurat de samme ingrediensene. Så å kjøpe aluminiumklorid fra internett gjør nok ingenting. Jeg så på den sida til lauga 25, og det virker som det er akkurat det samme som den fra apoteket. Jeg bestilte en gratis vareprøve fra lauga, så vi får se når jeg får den
bobbi Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Vet flere som har vært fornøyd med denne Det er riktignok noen år siden da, husker at noen venninner brukte den, men fungerer vel sikkert enda. De ble ihvertfall helt kvitt problemene sine med svetteringer o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå