Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er vi der igjen! Tom for ideer til middag. Og ikke nok med det, vi skal jo også prøve å lage en middag som er mer eller mindre spiselig for lillegutt.

Er det noen der ute som kan komme med middagstips som er sunne, ikke så dyre og kan lages om til en på 7mnd? :jepp: Tid har vi heller ikke så mye av, startet straks i jobb igjen og da er vi ikke hjemme før 16.00-16.30, lillingen legger seg 18.30-19.00

Kan jo også nevne at mannen ikke er så glad i fisk (uten om fiskeboller og fiskekaker), så kanskje noen retter der man kan bruke fisk til meg og pølser (evnt noe annet) til han?

Blir veldig takknemlig for svar :takke:

Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Pasta med pølser og saus til barna og laks med pesto til deg? Laksen i ovnen mens pastaen koker og pølsene stekes feks?

Skrevet

Pasta med pølser og saus til barna og laks med pesto til deg? Laksen i ovnen mens pastaen koker og pølsene stekes feks?

Pasta med pølser til en baby på 7 måneder?

Skrevet

Gi pølser til mannen, fisk til ungen.

• Liker 3
Skrevet

Er ikke laks litt bedre for barn enn pølser? :) Men peso og laks til meg hørtes veldig godt ut!!!

Skrevet

Gi pølser til mannen, fisk til ungen.

Men hvilken rett kan jeg gjøre det med? Så jeg slipper å koke ris og f.eks pasta til samme middagen.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Laks med hjemmelaget potetmos til deg og babyen,pølse og potetmos til mannen?

Skrevet

Be mannen lage seg middag selv om han på død og liv ikke liker laks? Her i huset (vi er dog bare oss to) så har vi innfunnet oss med at selv om man er voksen, må man av og til spise mat mat ikke er så begeistret for. Spesielt sunn mat. Noen ganger spiser jeg torsk, andre ganger må samboeren spise laks. Det er ikke verre enn det. Og så slipper du å styre med å lage to forskjellige middager.

Er det bare vi som funker med sånne løsninger? :sjenert:

Skrevet

Vi gjør det sånn vi også, Rosepiken. Ingen må spise noe de ikke liker, men vil de ikke ha middagen som serveres må de spise brødskiver. Å lage to forskjellige middager skjer bare ikke.

Laks med fersk pasta er jo nammenam, så kan mannen din kose seg med pølsene sine.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...