AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hvordan er trafikken til og fra Klavestadhaugen i rushen?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Det er mye trafikk den veien, og kommer man fra byen står det rimelig stille over Hafslund. Det løser seg opp etter rundkjøringen hvor man kan kjøre mot Ise/Rakkestad - og på morgenen er det her det tetter seg. Man bruker nok omtrent 25 min fra sentrum og til klavestadhaugen i rush, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Det er mye trafikk den veien, og kommer man fra byen står det rimelig stille over Hafslund. Det løser seg opp etter rundkjøringen hvor man kan kjøre mot Ise/Rakkestad - og på morgenen er det her det tetter seg. Man bruker nok omtrent 25 min fra sentrum og til klavestadhaugen i rush, tenker jeg. Takk for svar. Vet du (eller andre) hvordan trafikken er andre steder i sarpsborg og inn/ut av sentrum? Er det likt de fleste stedene?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Tja. Det er verst på "Klavestadsiden" av byen, alt som medfører at du må over Sarpebrua. Dvs Klavestad/Borgen/Ise/Hevingen osv... Men andre områder som Lande, Grålum, Tindlund, Hannestad etc er mer overkommelig. Generelt sett er det endel trafikk også på 109-veien mot Fredrikstad i rushen, men om man skal f.eks til Tindlund kan man kjøre andre veier og unngå dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå