Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #1 Skrevet 27. februar 2002 Er en gutt på 26 som har vært sammen med dama mi i snart 1,5 år nå. Etterhvert har det kommet for dagen at de kjærestene hun har vært sammen med tidligere har hatt utstyr som er en del større en min.Vi har et åpent forhold, og dette har vi diskutert. Dette må i utgangspunktet være hva det vil det, men...: Hadde jeg hatt veldig liten k**, så kunne jeg ha forstått det, men jeg har vel ca det normale 19 cm. For henne er det veldig viktig at den "bunner", og hun er nesten akkurat så dyp som utstyret mitt, slik at den bunner litt, men hun vil altså at det skal "stanges" litt mere. Hun sier hun er fornøyd, med sier også at den må "komme lenger inn" ?!? Føler på en måte at hun er litt bortskjemt jeg...Dette plager meg, og det blir ikke helt den samme gleden å ha sex, når man vet at man bokstavlig ikke strekker til. Noen som kan gi noen oppløftende(eller nedløftende) svar og kommentarer ???
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #2 Skrevet 27. februar 2002 Leser mellom linjene her at denne saken smerter deg mer enn du innrømmer i innlegget ditt Jeg vet ikke hva jeg kan si. Synes det er ganske dårlig gjort av henne å få deg til å føle at det du har å tilby ikke er tilstrekkelig. Du har jo stor jo!!! Jeg skulle ønske alle ville ta til seg dete tipset: IKKE DISKUTER TIDLIGERE SEXPARTNERE MED DIN KJÆRESTE. Det fører meget sjelden noe godt med seg.... Jeg kan jo bare tipse deg om at det finnes en liten silikon-dings som heter penis-forlenger. Man trekker den utenpå som et vanlig kondom. Tror du får kjøpt den på Orion... (erotisk butikk) Hvis dette er veeldig viktig for henne så kanskje hun kan spandere den?? *ler litt av meg selv* Lykke til iallefall.... *klem* 12
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #3 Skrevet 27. februar 2002 Hu og hei ! Du er tydeligvis en av dem jeg misunner når jeg er på trening, siden jeg er *virkelig* liten. Derfor anser jeg meg selv for å være nesten ekspert på små pi##er Dersom dama di har slikt fryktelig behov for å bli dunket i sitt indre, så må hun kanskje ta litt ansvar for dette selv ! Det er noe med at alle har et ansvar for sin egen seksualitet og at man har det bra seksuelt. Og når du er en helt normal mann med en pi## som er over gjennomsnittet (som er ca 16 cm), så bør hun være mer kreativ. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om, har hatt kjærester hvor jeg av og til måtte tre inn i rollen som dildo-sjåfør for at hun skulle få akkurat det hun ønsket. Allikevel hadde vi det kjempebra sammen, poenget er at man må ikke klage over partneren, men heller ta et initiativ for å bedre situasjonen. Hva om du hele tiden hadde mast om at du likte større/mindre pupper enn hennes bedre, og at det hadde dine tidligere kjærester ? Kanskje hun skjønner poenget om du prøver å mase litt om det ? Så; fortvil ikke, be henne komme med en kreativ løsning, eller forlang at hun slutter å klage.
Beta Skrevet 27. februar 2002 #4 Skrevet 27. februar 2002 Hvis hun kommer med en slik uttalelse igjen, så får du be henne gå på kjøkkenet å lage mat eller barn (Cartman: "Go to the kitchen and make babies") neida Du får fortelle henne da vet du, at du skulle ønske hun var trangere (for det er det svært lite hun får gjort noe med). Bare for å være litt slem tilbake hihi.1212[ Dette Innlegg er endret av: Beta den 2002-02-27 18:24 ]
krepsejenta Skrevet 27. februar 2002 #5 Skrevet 27. februar 2002 For det første er 19 cm OVER gjennomsnittet. For det andre, hvis hun vil at den skal komme HELT i bunnen, kan du legge en pute under rumpa hennes.1212[ Dette Innlegg er endret av: krepsejenta den 2002-02-27 23:23 ]
Barbie Skrevet 27. februar 2002 #6 Skrevet 27. februar 2002 Her er en av grunnene til at man ikke har godt av å vite ALT om hverandre!
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #7 Skrevet 27. februar 2002 du skriver : "hun er nesten akkurat så dyp som utstyret mitt" det er jo bra da, med så "dyp" jente! 19 cm er veldig langt, tror hun er godt over snittet dyp?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #8 Skrevet 1. mars 2002 Kan en jente vere over 19 cm dyp da??? Har hørt det dypeste er 15-16 ... Og du har ikke kort penis i det hele. Ble litt sjokka.Har du målt den skikkelig ? ------ /Ane
katta Skrevet 1. mars 2002 #9 Skrevet 1. mars 2002 "19 CM FOR LITEN ???" Hvis du har målt riktig, så er den iallefall ikke liten, tro meg Bunner mest på meg, når eg blir tatt bakfra. Jøss!!! Rødmer nesten nå. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #10 Skrevet 1. mars 2002 Hei Anonym! Jeg må si jeg lider litt med deg her. Virker som det er ei skikkelig fetisjist du har rota deg borti. 19 cm er godt over gjennomsnittet (dersom du har målt rett da). En god del større enn 19 cm, hvor mange av verdens befolkning er det da snakk om? Under 4% av menn i Europa har over 23 cm å vifte med. Hun må jo ha truffet litt skjevt på grensesnittet i såfall. Jeg ville absolutt ikke la en slik fetisjist ødelegge selvtilliten din. Du skriver jo at du føler du ikke strekker til, og det må være det verste man kan oppleve. Når hun da ymter frempå med noe så betent tema som penisstørrelse, vil det kunne virke direkte ødeleggende. Når hun først har kommet med en slik kommentar om at hun skulle ønske den var større, tror jeg ikke hun aner hvor mye det kan ødelegge psyken til en mann. Du går rundt og tror at du ikke holder mål, selvom du er godt over gjennomsnittet. Du føler deg mindreverdig i forhold til dama, mens hvilken som helst annen jente vil være mer enn fornøyd. Tenk på alle som virkelig er små, som går med disse mindreverdighetskompleksene hele tiden, ovenfor alle, og bare håper at den dama de tar med seg bryr seg om helt andre ting enn størrelse. En uheldig kommentar kan være nok. Dersom hun setter krav til deg, kan vel du sette krav til henne. Spør på en pen måte om hun hadde hatt noe i mot å trene seg litt der nede. Det vil garantert gi glede for begge parter. Lykke til! Kevin
Creo Skrevet 1. mars 2002 #12 Skrevet 1. mars 2002 Som andre har sagt; 19 cm er ikke lite. Det vet du sikkert selv også, men det hjelper jo ikke om dama påstår hun trenger mer... Jeg synes denne jenta høres ut helt utrolig ut. For det første så er du jo faktisk IKKE liten. For det andre er det helt andre ting som spiller inn, enn hvor mange centimeter du er. Har nok ikke noe bra tips til deg, men jeg vet hva jeg hadde gjort om kjæresten min hadde klagd på at jeg hadde for små pupper, for eksempel, for hans smak. Da måtte han nok funnet seg en annen å være sammen med.
Michelle Skrevet 2. mars 2002 #13 Skrevet 2. mars 2002 19 cm....jøss...og hvor finner jeg deg hen da? Det er ikke du som har ett problem i denne sammenheng. Du er mer enn stor nok,tro meg(og alle andre som har svart deg).
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #14 Skrevet 4. mars 2002 Takk og takk for interessante svar-det hjelper jo litt, men innerst inne vil det nok fortsatt være d samme fremover.. Men-men Hilsen meg som startet innlegget
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #15 Skrevet 8. mars 2002 Har dere prøvd forskjellige stillinger? det ble nevnt bakfra her. Hvis hun står på knærne i sengen og du på gulvet, så bånner du eller hvis dere prøver kjøkkenbordet eller et passende bord så bånner du bra - skal jeg love deg!!!! lykke til
Gjest Streken Skrevet 20. november 2002 #16 Skrevet 20. november 2002 Har funnet igjen en gammel tråd her. Det er jo egentlig ganske synd på den som startet dette innlegget. Tror kanskje dere på en måte har et litt FOR åpent forhold jeg. Noen meninger må og skal man bare holde for seg selv mener jeg!
Gjest pp Skrevet 21. november 2002 #17 Skrevet 21. november 2002 Hei, har selv 18-19 cm k***, og dama mi trenger tid og ro i starten for å få plass til den. Fører aldri noe godt med seg å klage på kjønnsorganen til partneren, en må utforske det en har og kommmunisere godt og positivt. SLikt sårer å høre, det er klart, men enkelte folk eier jo ikke antenner og er alt for ego. Tips: Stram pikkmuskelen, så blir pikken hardere og større, det liker dama mi, kukhodet blir mer markert, og dama får bedre nytelse. Øvelse gjør mester. Prøv også å spre rumpeballene for å komme bedre til. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå