AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Damen er jo nydelig, men hvordan kan en toppblogger slippe unna med å stjele så mye bilder fra nett uten å kreditere kilden, kjøper hun fra bildebanker tror vi? http://camillapihl.no/ Bloggposten The One and Only har f.eks 2 bilder hun har funnet på nett, men ingen kreditering.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Camilla, har du så få lesere at du må reklamere for din egen blogg på et forum? Er ikke det litt... kleint? 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Nei det er nok Caroline B. Eriksen som er i farta her! Sikkert misunnelig på Camilla ja. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Det lurer faktisk jeg også på, men er nok bare å legge igjen en kommentar og spørre. Camilla svarer som regel alltid på spørsmål og det i en hyggelig tone også.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Det lurer faktisk jeg også på, men er nok bare å legge igjen en kommentar og spørre. Camilla svarer som regel alltid på spørsmål og det i en hyggelig tone også.
Gjest nickim Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Jeg misliker bloggere som ikke krediterer bilder. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå