Gå til innhold

B-klasse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Planen var egentlig å kjøpe en stasjonsvogn som familiebil, men gubben vil ikke bytte ut sin (den har god plass, men vi får ikke plass til barnevogn). Jeg har jo lyst på ny bil etterhvert også, så jeg har sett på Mercedes B klasse. er det mulig å få en barnevogn inn der? tenker da til når jeg skal gå i permisjon og må ha mulighet til å ha med meg ungen og barnevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig, må man så må han men det beste hadde vært om jeg heller kunne kjøpt en bil. Jeg kan selvfølgelig kjøpe stasjonsvogn men jeg liker mindre biler.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig hvorfor en B-klasse? Prisen er jo svært ugunstig i forhold til andre modeller i samme klasse, her i landet. Ikke er det en noe spesielt bra bil heller. Og, ja - du får en vogn inn der, men ikke forvent plass til så mye annet når den først er i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mamma har B klasse og jeg har kjørt den i 1 år da jeg fikk lappen? Jeg liker mercedes. Vil ha en liten bil, og fordi jeg ikke får en vogn inni hverken golf eller audi a3, så ser jeg b klasse som eneste alternativ. skal ikke ha plass til så mye annet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...