AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Del Skrevet 12. januar 2012 Planen var egentlig å kjøpe en stasjonsvogn som familiebil, men gubben vil ikke bytte ut sin (den har god plass, men vi får ikke plass til barnevogn). Jeg har jo lyst på ny bil etterhvert også, så jeg har sett på Mercedes B klasse. er det mulig å få en barnevogn inn der? tenker da til når jeg skal gå i permisjon og må ha mulighet til å ha med meg ungen og barnevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Del Skrevet 13. januar 2012 Selvfølgelig, må man så må han men det beste hadde vært om jeg heller kunne kjøpt en bil. Jeg kan selvfølgelig kjøpe stasjonsvogn men jeg liker mindre biler. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. januar 2012 #3 Del Skrevet 16. januar 2012 Nøyaktig hvorfor en B-klasse? Prisen er jo svært ugunstig i forhold til andre modeller i samme klasse, her i landet. Ikke er det en noe spesielt bra bil heller. Og, ja - du får en vogn inn der, men ikke forvent plass til så mye annet når den først er i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #4 Del Skrevet 20. januar 2012 Fordi mamma har B klasse og jeg har kjørt den i 1 år da jeg fikk lappen? Jeg liker mercedes. Vil ha en liten bil, og fordi jeg ikke får en vogn inni hverken golf eller audi a3, så ser jeg b klasse som eneste alternativ. skal ikke ha plass til så mye annet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå