AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er sikker på at det er tusenvis av tråder om p-piller, men for meg er alt like forvirrende. For eksempel har jeg gått på Microgyn og da blødde jeg konstant i 3 uker og hadde migreneanfall som varte i dagesvis... Det sier seg vel selv at jeg ikke kunne fortsette. Etter et opphold på noen år begynte jeg i fjor på Mercilon 28, og har egentlig funket greit bortsett fra et til tider rart humør og tilfeldige gråteanfall.. Men ingen hodepine. Dessverre ble mitt kviseproblem 10 ganger verre og har nå et ansikt fullt av kviser til enhver tid. Nå fikk jeg byttet til Loette nylig, men ser i bruksanvisningen at vanlige bivirkninger er nettopp kviser. Derfor er jeg forvirret fordi når jeg leser på nett står det at denne pillen skal virke mot kviser. Kjenner jeg gruer meg litt til å teste denne pillen.. vet jo aldri utfallet av det. Er det noen som har erfaringer med Loette?
altflyter Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Jeg gikk på loette i mange år:) Det er den pillen jeg har vært mest fornøyd med faktisk. Jeg hadde ingen bivirkinger, og det var greit å utsette mensen opp til flere måneder med den, OG den dempet mensensmertene:)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Jeg gikk på den en kort stund, men måtte slutte på grunn av uutholdelige menssmerter. Hadde aldri vært plaget med menssmerter hverken før eller siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå