Gå til innhold

Home&Away-spørsmål


Gjest Consensio

Anbefalte innlegg

Gjest Consensio

Noen som vet hva det er med hun lille jenta som kaller seg Rabbit?

Jeg skjønner at hun må være død eller noe, siden ingen andre hører hva hun sier/overser henne, og det er bare Miles som faktisk kan se henne.

Men noen som vet historien om Rabbit? Hvorfor hun er der, hva som har skjedd osv?

Alt for utålmodig til å vente å se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er datteren til Miles. Siden det har klikket for ham, ser han syner av henne. Han finner nok en trøst i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Trodde de kunne høre og se henne, jeg :lete:

Hvis du legger merke til (og husker tilbake) hvordan andre rundt henne ter seg så ser de ikke direkte på henne eller prater med henne.

Som når Elihja og Miles pratet om Leah, så sa Rabbit noe hvorav Miles sa "bare ignorer henne" (altså Rabbit) , så trodde Elihja at han mente han skulle ignorere Leah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, så hun er skapt ut av hans fantasi.

Trodde kanskje det var et gjenferd eller noe i den stilen jeg.

Ja, du kan si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du legger merke til (og husker tilbake) hvordan andre rundt henne ter seg så ser de ikke direkte på henne eller prater med henne.

Som når Elihja og Miles pratet om Leah, så sa Rabbit noe hvorav Miles sa "bare ignorer henne" (altså Rabbit) , så trodde Elihja at han mente han skulle ignorere Leah.

Åååja! Men tror Miles at andre kan se og høre henne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ja, du kan si det slik.

Men hadde det vært datteren hans så ville han jo kjent igjen henne, men han visste jo ikke hvem hun var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Åååja! Men tror Miles at andre kan se og høre henne da?

Ja etter hva jeg har forstått så langt så tror Miles at Rabbit er en jente som bor på campingplassen og at alle kan se og høre henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde det vært datteren hans så ville han jo kjent igjen henne, men han visste jo ikke hvem hun var.

Er lenge siden jeg så episodene, så kanskje jeg husker det litt feil. Likevel tror jeg fortsatt hun i det minste skal representere datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ja det kan nok hende at det representerer datteren, men at han ser henne på en litt annen måte.

Høres iallefall ut som en logisk forklaring jeg kan slå meg til ro med til jeg ser svaret i serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan ikke svare siden jeg har sluttet å se på det, men for en hel haug med år siden (10 eller mer) så Joey faren sin som var en sektleder eller noe slikt. Men han hadde schizofreni tror jeg.

Herregud. Rart å tenke på at det går fremdeles. Jeg pleide å se på det før.. så det gjevnlig i ti år, men så flyttet jeg hjemmefra og var aldri hjemme på ettermiddagene. Lurer på om noen av de orginale er med ennå. Er Alf med? Irene? Sally?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Consensio

Colleen er vel også en av de gamle, originale?

Husker ikke hvor lenge hun har vært med totalt, men det er noen år siden hun kom inn i serien (igjen?) iallefall, men da hadde H&A gått en del år allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...