AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er veldig akrobatisk av meg, og hadde det veldig gøy på gulvet her nå i sted.. Jeg ligger på rygg og strekker føttene i været, mens jeg holder korsryggen oppe med armene.. OG BRØØØØL.. Jeg skjønte ingenting, også forstå jeg det, vakum der nede.. Men hvordan i helvete fikk jeg vakum der nede av å strekke på føttene og trene? Jeg forstår ingenting akkurat nå. Og uansett hvordan jeg bevegde meg kom det mer lyd.. Fy faen, er jeg virkelig så vid nedentil? Nå forstår jeg ingenting, det der har aldri skjedd før!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Hahahahahahahahahahhahaha!! Ååååå Gud jeg ler! Hahahah seriøst?!.. Tror du det er fordi du er vid i tillegg? Hahahahahaha!! Moro! 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Det har skjedd her også.. Har til og med det "talentet" der jeg kan gjøre dett med vilje. Altså stå å presse luft opp i skjeden for å så blåse det ut igjen.. JAJAJA! 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Been there, done that. Jeg har litt pilates-fobi pga dette.
Gjest Liss`pia Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 He he, helt normalt. Den øvelsen er faktisk kjent for fitte-fis
Hinata Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 (endret) Hopper over den øvelsen på yogaen Endret 22. april 2012 av Hinata
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 Takk fuckings GUUUD for at jeg ikke er den eneste! Seriøst, jeg begynte nesten å gråte der jeg lå etter å ha sluppet tidenes fittefjert. Satan, skal aldri gjøre den øvelsen igjen. Det var noe av det verste jeg har hørt (og enda verre å kjenne braket fysisk også). Blæ. Hilsen meg som startet tråden og som takker personen som bumpet denne latterlige tråden opp! Hadde nesten glemt den. 1
Antlers Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 Et godt råd; vær veldig forsiktig med akrobatisk utfoldelse i svømmehallen. Det fungerer på samme måte der, bortsett fra at man trekker inn vann... 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 Et godt råd; vær veldig forsiktig med akrobatisk utfoldelse i svømmehallen. Det fungerer på samme måte der, bortsett fra at man trekker inn vann... Ah fy fæn...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #12 Skrevet 23. april 2012 Spør womenwomen om hun fittefiser under en slik øvelse også - gjør hun det, så gjør ALLE det...
Antlers Skrevet 23. april 2012 #15 Skrevet 23. april 2012 Haha kvinnfolk har så fail fysiologi Joda, men jeg vil heller trekke inn luft (evt. vann) i feil hull nå og da, enn å ha verdens mest sårbare steiner hengende i en pose på utsiden av kroppen. Er ikke så veldig praktisk det heller 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #16 Skrevet 23. april 2012 Joda, men jeg vil heller trekke inn luft (evt. vann) i feil hull nå og da, enn å ha verdens mest sårbare steiner hengende i en pose på utsiden av kroppen. Er ikke så veldig praktisk det heller nåja det henger nå noen fettvev der på frampartiet deres også som ser ganske komisk ut og upraktiske å drasse rundt på. er en grunn til at vi skaffet dere bh
Antlers Skrevet 23. april 2012 #17 Skrevet 23. april 2012 nåja det henger nå noen fettvev der på frampartiet deres også som ser ganske komisk ut og upraktiske å drasse rundt på. er en grunn til at vi skaffet dere bh Godt mulig de ser komiske ut, og de kan definitivt være upraktiske, men jeg ruller meg i alle fall ikke sammen til en liten, gråtende ball dersom noen skulle komme til å daske meg på puppen
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #18 Skrevet 23. april 2012 Godt mulig de ser komiske ut, og de kan definitivt være upraktiske, men jeg ruller meg i alle fall ikke sammen til en liten, gråtende ball dersom noen skulle komme til å daske meg på puppen Hahahahaha! 1
Chiyo Skrevet 23. april 2012 #19 Skrevet 23. april 2012 Et godt råd; vær veldig forsiktig med akrobatisk utfoldelse i svømmehallen. Det fungerer på samme måte der, bortsett fra at man trekker inn vann... Haha priceless Antlers!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå