Gå til innhold

Fittefis UNDER trening!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig akrobatisk av meg, og hadde det veldig gøy på gulvet her nå i sted.. Jeg ligger på rygg og strekker føttene i været, mens jeg holder korsryggen oppe med armene..

OG BRØØØØL.. Jeg skjønte ingenting, også forstå jeg det, vakum der nede.. Men hvordan i helvete fikk jeg vakum der nede av å strekke på føttene og trene? Jeg forstår ingenting akkurat nå. Og uansett hvordan jeg bevegde meg kom det mer lyd..

Fy faen, er jeg virkelig så vid nedentil? :( Nå forstår jeg ingenting, det der har aldri skjedd før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahahahahahahhahaha!! Ååååå Gud jeg ler! Hahahah seriøst?!.. Tror du det er fordi du er vid i tillegg? Hahahahahaha!! Moro!

• Liker 3
Skrevet

Det samme har skjedd meg å :sjenert:

Skrevet

Det har skjedd her også..

Har til og med det "talentet" der jeg kan gjøre dett med vilje. Altså stå å presse luft opp i skjeden for å så blåse det ut igjen.. JAJAJA!

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that. Jeg har litt pilates-fobi pga dette.

Gjest Liss`pia
Skrevet

He he, helt normalt. Den øvelsen er faktisk kjent for fitte-fis :fnise:

Skrevet (endret)

Hopper over den øvelsen på yogaen :sjenert::fise:

Endret av Hinata
Skrevet

Skjer hver gang med meg og. :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Takk fuckings GUUUD for at jeg ikke er den eneste! Seriøst, jeg begynte nesten å gråte der jeg lå etter å ha sluppet tidenes fittefjert. Satan, skal aldri gjøre den øvelsen igjen. Det var noe av det verste jeg har hørt (og enda verre å kjenne braket fysisk også). Blæ.

Hilsen meg som startet tråden og som takker personen som bumpet denne latterlige tråden opp! Hadde nesten glemt den. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Et godt råd; vær veldig forsiktig med akrobatisk utfoldelse i svømmehallen. Det fungerer på samme måte der, bortsett fra at man trekker inn vann... :snurt:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et godt råd; vær veldig forsiktig med akrobatisk utfoldelse i svømmehallen. Det fungerer på samme måte der, bortsett fra at man trekker inn vann... :snurt:

Ah fy fæn...

AnonymBruker
Skrevet

Spør womenwomen om hun fittefiser under en slik øvelse også - gjør hun det, så gjør ALLE det...

AnonymBruker
Skrevet

Haha kvinnfolk har så fail fysiologi :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

tumblr_m2wnvjZ0ph1qlyi2so1_500.gif

Skrevet

Joda, men jeg vil heller trekke inn luft (evt. vann) i feil hull nå og da, enn å ha verdens mest sårbare steiner hengende i en pose på utsiden av kroppen. Er ikke så veldig praktisk det heller :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, men jeg vil heller trekke inn luft (evt. vann) i feil hull nå og da, enn å ha verdens mest sårbare steiner hengende i en pose på utsiden av kroppen. Er ikke så veldig praktisk det heller :fnise:

nåja det henger nå noen fettvev der på frampartiet deres også som ser ganske komisk ut og upraktiske å drasse rundt på. er en grunn til at vi skaffet dere bh :skratte:

Skrevet

nåja det henger nå noen fettvev der på frampartiet deres også som ser ganske komisk ut og upraktiske å drasse rundt på. er en grunn til at vi skaffet dere bh :skratte:

Godt mulig de ser komiske ut, og de kan definitivt være upraktiske, men jeg ruller meg i alle fall ikke sammen til en liten, gråtende ball dersom noen skulle komme til å daske meg på puppen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig de ser komiske ut, og de kan definitivt være upraktiske, men jeg ruller meg i alle fall ikke sammen til en liten, gråtende ball dersom noen skulle komme til å daske meg på puppen ;)

Hahahahaha!

• Liker 1
Skrevet

:skratte: Haha priceless Antlers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...