Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg har flere neglelakker fra ELF. Flere av de mørke liker jeg kjempegodt og det holder (nesten) med ett strøk (f.eks. Red velvet, dark navy), mens de lyse har skuffet stort(lilac, mint cream).

MEN, jeg bruker kun neglelakk på tærne, og ikke på fingrene. Så jeg vet ikke hvor kjapt de chipper av der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er IKKE fan av elf sine. Jeg holder meg til China Glaze og Opi

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Anbefalar Viva la Diva! For det første er dei utan skadelege/giftege stoff, dei har et stort utval av fargar, fås tak i på Cubusbutikkane og kostar berre 39-49 pr stk! Og så stink dei ikkje... :dagens-rose:

Skrevet

Big 3 free neglelakker er ikke særlig uvanlig lenger. Og personlig synes jeg viva la diva sine ikke er særlig dekkende, og tar en evighet på å herde. Men jeg har bare tre stykker da, kanskje jeg har kun fått de elendige innen merket.

Skrevet

Hehe, jeg tror vi kan konkludere med alle merker har sine diamanter og gråstent, samt at vi alle har ulike krav til neglelakken vår. Ulik bruk spiller nok også inn, det er forskjell på slitasje etter hva man faktisk bruker hendene til ;)

Kanskje man rett og slett må prøve seg frem og finne egne favoritter!

Skrevet

Big 3 free neglelakker er ikke særlig uvanlig lenger. Og personlig synes jeg viva la diva sine ikke er særlig dekkende, og tar en evighet på å herde. Men jeg har bare tre stykker da, kanskje jeg har kun fått de elendige innen merket.

Hlet enig. Viva la diva er i mine øyne skikkelig dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...