Gå til innhold

Tweet 4 tweet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke morsomt, nesten litt flaut. Hva syns dere? Tror dere det blir bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Sier det samme som deg - det er jo flaut å se på :sjenert:

Han Vogt-typen er best her (men ikke bra), men resten - kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt #tweet4tweet på twitter i et par timer nå. Hittil er det TO(av flere tusen??) som har forsvart programmet; kong halvor og hank von helvete. Da snakker vi kvalitetsstempla!

Anbefaler å følge den hashtagen forresten, innimellom kan slakt være gøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde, hva snakket de om?

Er en ivrig tvitrer, men fikk det ikke med meg. Vurderer å se reprisen nå om 10 min, men ikke hvis det var så pinlig at det blir flaut å se det med samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde, hva snakket de om?

Er en ivrig tvitrer, men fikk det ikke med meg. Vurderer å se reprisen nå om 10 min, men ikke hvis det var så pinlig at det blir flaut å se det med samboer.

Du burde sjekke hashtagen så får du med deg det meste :P De snakket bare om uinteressant tull.

Det var skikkelig puteTV, men går sikkert bra å se det for det altså, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble flau av å se på det... selv om jeg var helt alene i rommet. Tragisk..

Men egentlig hadde jeg ikke forventet noe annet. Hasse Hope er tross alt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg klarte å se på det i 10-15 minutter, intetsigende, ikke morsomt, flaut og fryktelig kjedelig. Håper det raskt blir tatt av lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

nå føler jeg meg litt gammel og utdatert som ikke helt har fått med meg hva dette er for noe, så er det en vennlig sjel som vil opplyse meg litt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

nå føler jeg meg litt gammel og utdatert som ikke helt har fått med meg hva dette er for noe, så er det en vennlig sjel som vil opplyse meg litt? :sjenert:

Jeg har ikke sett det selv, men sånn som jeg forstår det så er det på en måte det samme konseptet som nytt på nytt, bare at de har byttet ut nyheter med tweets.

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de skal "oppsummere uka på Internett og twitter. Jenny Skavlan er programleder og det er et panel som består av Hasse Hope og Øivind Vogt og to venner som de tar med seg.

Jeg synes rett og slett det ikke fungerer, og jeg synes dessverre Jenny Skavlan blir litt masete som programleder. Så henne i Fangene på fortet, og synes ikke hun fungerte der heller. Men i Tweet 4 tweet er det ingenting som fungerer, ikke bare Skavlan.

De nysgjerrige kan se programmet i NRK nett-tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det var bare utrolig kjedelig! Det var liksom ikke noe flyt i programmet og temaene de snakket om var helt uinteressante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det på tv i går, var vel reprise. Noe så kjedlig:s Så det ei god stund, men skjønte fortsatt ikke noe som helst av det, skulle det være morsomt? Jeg lo ikke en eneste gang.. Og Jenny er så slitsom!

MEN: Lars Vaular er jo faktisk ganske kjekk han, aldri lagt merke til det før:p Ble heller sittende å se på han jeg :sjenert: Så det var jo en positiv ting med programmet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Prøvde å se på, men klarte ikke se ferdig.

Herregud så flaut. Skikkelig pute-tv!

Kanskje det er bare jeg som er for gammel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig det var mer kjeeeedelig enn flaut. Syntes heller ikke det var noe flyt i programmet, alt de snakka om virka "tilfeldig" og merkelig.

Og Skavlan kunne spart seg og løfte armene opp og ned for hver eneste stavelse hun sier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var flau på deltagernes vegne. Dette er kanskje morsomt for dem det gjelder når de praktiserer samvær på fritiden, men det egner seg ikke i større målestokk. Dette var bare et kjedelig, langt gjesp av "ting som har vært gjort før".

Gidder ikke å ønske dem lykke til, for dette programmet har egentlig ikke livets rett i god sendetid på landsdekkende tv. Jeg velger å kondolere med tapet av selvinnsikt og teft. That`s It.

Endret av Margareth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig det var mer kjeeeedelig enn flaut. Syntes heller ikke det var noe flyt i programmet, alt de snakka om virka "tilfeldig" og merkelig.

Og Skavlan kunne spart seg og løfte armene opp og ned for hver eneste stavelse hun sier :P

Haha, ja! Den viftinga med armene var omtrent det eneste jeg klarte å fokusere på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må innrømme at jeg lo av det et par ganger de 10 minuttene jeg klarte å se av det. Men det var ikke fordi det var morsomt, det var fordi det var så dårlig og lite morsomt at det faktisk ble.. ja... morsomt.

Nei, hu' Jenny må legge denne komikarrieren eller hva det nå er på hylla. Detta kan hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...