Gjest Hannee Skrevet 6. februar 2012 #401 Del Skrevet 6. februar 2012 Snille Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. februar 2012 #402 Del Skrevet 6. februar 2012 Søt var den iallefall. Nå har jeg raidet kjøleskapet og spist meg kvalm på muffins. Det var ingen marsipanfrosker da jeg kom hjem fra 1 døgn i skogen...... Men masse muffins, flinke bakejenta mi. Kanskje hun skal få bake masse som jeg kan ta ned til deg Odisi nestegang jeg skal til hjemtraktene Oi,jeg er sikker på det er masse gode kaker :gjeiper: Men vil forbeholde meg retten til å være anonym er nok ganske feig på det der Håper du du drømmer søtt og får en god nattsøvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. februar 2012 #403 Del Skrevet 6. februar 2012 Ja,Mynona er snill som vil lage Noas ark i hagen,mangen dyr vil bli glade da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. februar 2012 #404 Del Skrevet 6. februar 2012 Og godnatt Hannee,sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. februar 2012 #405 Del Skrevet 7. februar 2012 God morgen Odisi! Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #406 Del Skrevet 7. februar 2012 Fortsatt god formiddag i ti minutter til Hei Hannee Tusentakk for verdens vakreste bilder Rumle. Det er så vanskelig å bedømme hvilket dyr i denne verden som er vakrest for alle er helt utrolig unike og vakre på hver sin måte vet ikke hvor mange ganger jeg har sett opp og ned på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. februar 2012 #407 Del Skrevet 7. februar 2012 Denne dagboken er blitt min favoritt når det kommer til dyrebilleder. Det trenges vel en Giacomo i arken? Jeg vil ikke dø ud når syndfloden kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #408 Del Skrevet 7. februar 2012 Denne dagboken er min favoritt også Gia Syns jeg er så heldig å ha det nydligste innholdet av alle dagbøkene,tusentakk for alle fantastiske bilder Og Mynona,jeg håper du bygger Arken i hageparadiset til sanatoriumet vi skal til med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 7. februar 2012 #409 Del Skrevet 7. februar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 7. februar 2012 #410 Del Skrevet 7. februar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #411 Del Skrevet 7. februar 2012 wow,det der må være verdens største kanin Hei Light går det bra med deg? Har dere bestemt hvilke kaker dere skal ha på kakebordet enda,eller om jeg spurte om det for ikke så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2012 #412 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, trenger absolutt en giacamo i arken og. Kanskje to. Og Odisi må jobbe der sammen med meg, for hun har så godt lag med dyr. Men jeg tror ikke jeg skal samle opp reptiler og slanger og sånt. Bare dyr med pels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 7. februar 2012 #413 Del Skrevet 7. februar 2012 wow,det der må være verdens største kanin Hei Light går det bra med deg? Har dere bestemt hvilke kaker dere skal ha på kakebordet enda,eller om jeg spurte om det for ikke så lenge siden Oreokake, suksesskake, marsipankake, kransekake, og noen flere, kom ikke på alle i farta Det går fint med meg, har fått en velfungerende hostesaft som gjør meg susete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2012 #414 Del Skrevet 7. februar 2012 Men så er vel spørsmålet; finnes det TO GP`er å ta med i arken da? *Hei odi! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2012 #415 Del Skrevet 7. februar 2012 Man kan aldri vite... Men det kan jo hende man finner en fru giacamo i jakten, og da er jo settet komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2012 #416 Del Skrevet 7. februar 2012 Kanskje han har en kliss lik bror? Det hadde holdt for meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #417 Del Skrevet 7. februar 2012 Har du en bror som er like veltalende og belest som deg Gia har du søsken? D Det kakebordet er jeg sikker på at jeg ville vært og snikspist Light Hei Hoppejenta,har du det bra i kulden med ullsokker på Enig med Mynona at dyrene må ha pels,untatt elefanter og neshorn babyer oooooooooooog flodhester sånne søte hippoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #418 Del Skrevet 7. februar 2012 Nommennommennommennommen for noe nusselige greier Det er så søtt at du kan risikere å klemme det ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2012 #419 Del Skrevet 7. februar 2012 Jaa, kanskje kriteriet må være at de har 4 ben? Hvertfall ikke mer. Eller str..? Hmm vanskelig dette. Elefanter er artige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2012 #420 Del Skrevet 7. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå