Gå til innhold

Odisis verden

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg vil og bo her! jeg tok med meg en kake i innflyttningsgave :)

300x300_choc_rose_cake.jpg

• Liker 2
Gjest odisi73
Skrevet

Hadde jeg kunnet gitt deg 10 + skulle du fått det av meg for den kaken Light :klemmer:

Skrevet

Hei Odisi!!

Hva betyr Odisi egentlig??

Gjest odisi73
Skrevet (endret)

:fnise: Odisi er egentlig bare et brukernavn jeg fikk av avisen som jeg pleide kommentere i før.

Der fikk alle utdelt brukernavn og kode,jeg syns det var litt anderledes så jeg brukte det :gjeiper:

Endret av odisi73
Gjest LightBulb
Skrevet

:fnise: Odisi er egentlig bare et brukernavn jeg fikk av avisen som jeg pleide kommentere i før.

Der fikk alle utdelt brukernavn og kode,jeg syns det var litt anderledes så jeg brukte det :gjeiper:

Jeg liker det! :jepp:

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Bra :fnise: men Odissi derimot er sånn indisk dans du ser sånne pynta indiske damer danser :jepp:

Skrevet

Jeg vil og bo her! jeg tok med meg en kake i innflyttningsgave :)

300x300_choc_rose_cake.jpg

O Hellige Guds Moder.....

Jeg synes Odisi er et fantastisk brukernavn. Det minder om de egyptiske gudene Isis og Osiris!

Gjest odisi73
Skrevet

Takk Giacomo :klemmer:

Ja det kan minne om noe slikt,eller noe innen Gresk mytelogi :jepp:

Herregud Light den kaka skulle jeg gitt til min svigerinde for hun og mannen er kubønder :fnise:

Skrevet

Odysseus, kanskje?

Er du efterkommer efter noen greske og egyptiske guder og helter som har hatt seg kanskje....?

Tenk at vi har en gudinde (eller i hvert fald halvgudinde) i KG-alléen!!!

Gjest odisi73
Skrevet

Jaaaaaaaaaa,da vil jeg være kjærlighetsgudinne :strix: som bader i honningmelk slik som Kleopatra gjor og mens tigrene passet på ved bassengkanten :nigo:

Skrevet

Jaaaaaaaaaa,da vil jeg være kjærlighetsgudinne :strix: som bader i honningmelk slik som Kleopatra gjor og mens tigrene passet på ved bassengkanten :nigo:

Da erklærer jeg dette for sandhed!

Jeg tror du er barn av Odysseus og Isis!

Gjest odisi73
Skrevet (endret)

Å hjelpe meg vell :hakeslepp: den kaka var så fin at jeg hadde aldrig klart å spise den :biggrin:

Endret av odisi73
Gjest odisi73
Skrevet (endret)

Nei nå kjenner jeg søvnen har tatt fatt på kroppen,skal tidlig opp og ha husrengjøring etter jobben som jeg slutter kl.12.00 :nigo:

Så er det fredagshandel med mannen,hjem og lage middag.

Alle ungene skal ut+to skal ligge borte :bolledeig:

Så kommer et vennepar på besøk om kvelden,håper bare ikke de også skal skille seg slik som de forrige som var på besøk hos oss :arwen:

Det blir vel kanskje noe i glasset eller kaffekoppen med Bayles som vanlig tenker jeg :kristin:

Godnatt alle medlemmer :goodbye:

Endret av odisi73
Gjest odisi73
Skrevet

God formiddag alle sammen :goodbye:

Inatt ble det minimalt med søvn,tror ikke jeg sovna før Twin Peaks var ferdig på tv2 i femtiden og sto opp igjen kvart på åtte :Gjesp:

Nå er jeg ferdig for dagen og skal i dusjen før husarbeide.

Det lynte og tordnet her jeg bor i natt og det er nifst det.

Nå blåser det kattunger som det heter :biggrin:

Gleder meg masse til våren jeg når alt begynner og spire og komme frem etter vinteren.

I Stavanger fant de snøklokker i sist uke,hvor tidlig er ikke det :hakeslepp:

Nei nå må jeg gjør noe :husarbeid: kom arbeidslyst og treng deg på,her skal du motstand få :dusje::fnise:

Skrevet

Er du sprøøøøøøøøø, duuuuuu må ikke se på Twin Peaks!!!!!!!!!!!!!!! :haar:

:fnise:

Håper du får en riktig fin helg, odisi!!!!!!!! (jeg har forøvrig alltid gjettet at navnet ditt er en sammensetting av alle forbokstavene til barna dine - der tok jeg feil, gitt! :fnise: )

Fredagsblomsterkake til deg!:

flower_pot_cake.jpg

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg masse til våren jeg når alt begynner og spire og komme frem etter vinteren.

I Stavanger fant de snøklokker i sist uke,hvor tidlig er ikke det :hakeslepp:

:hakeslepp: Det var jammen tidlig!!!!! Gleder meg veldig jeg også nå! Har fylt en kjempestor blå glassvase med plommegreiner og tre laaange hvite amaryllis, det er så vårlig og fint :jepp:

Våren! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...