Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har vofesene funnet meg :Nikke: de hadde med seg masse god drikke :hoppendeglad:

Her går det bra og snøen har nesten regnet vekk :kjefte: jeg ville den skulle ligge til etter jul,kan ikke gjøre noe mot naturen så jeg må finne meg i det :arwen:

Ellers har jeg planer om å vaske ned resten av huset og gjøre alt i stand til julehelgen,men energien er på bånn så jeg får se når den kommer over meg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vofesene funnet meg :Nikke: de hadde med seg masse god drikke :hoppendeglad:

Her går det bra og snøen har nesten regnet vekk :kjefte: jeg ville den skulle ligge til etter jul,kan ikke gjøre noe mot naturen så jeg må finne meg i det :arwen:

Ellers har jeg planer om å vaske ned resten av huset og gjøre alt i stand til julehelgen,men energien er på bånn så jeg får se når den kommer over meg :popcorn:

Godt å høre at du ikke har snødd helt ned! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi det altså nokså ganske likt mange av oss. Snøen som kom og la seg stor og hvit,

er nå bare slaps og regn over alt. Kan liksom ikke klare å huske at det var slik da jeg var barn... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant,sommeren var liksom så lang med fisking,bading og solskinn hver dag og vinteren var ski,akebrett og snø,tror ikke vi hadde høst og vår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker spesielt godt den gode følelsen når solen skinte og det var varmt nok til at man kunne begynne å gå i joggesko igjen (altså når man eeeeendelig fikk lov av mor!)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg veldig nostalgisk her :rodmer:

Men over til noe annet :glare: skjønner ikke hva som har skjedd med Gia?

Han har jo skrevet slik i over ett år nå,hvorfor skal de slette han nå :vetikke:

Begynner snart på et annet forum for dette er så amatør når det gjelder å utestenge folk.

Hva med alle de som virkelig bare skal trolle eller svarer useriøst eller stalker og plager andre så ofte de kan,huff,nei jeg ble trist helt inn i hjerterota mi :sad::hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir jeg veldig nostalgisk her :rodmer:

Men over til noe annet :glare: skjønner ikke hva som har skjedd med Gia?

Han har jo skrevet slik i over ett år nå,hvorfor skal de slette han nå :vetikke:

Begynner snart på et annet forum for dette er så amatør når det gjelder å utestenge folk.

Hva med alle de som virkelig bare skal trolle eller svarer useriøst eller stalker og plager andre så ofte de kan,huff,nei jeg ble trist helt inn i hjerterota mi :sad::hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ja, jeg kunne ikke vært mer enig, odisi - Det hører ingensteds hjemme dette her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei,håper vi ser han snart igjen :klem:

Han har ikke blitt utestengt enda, men har fått beskjed om at det kan bli konsekvensen? Inntil videre har han vel selvvalgt pause :(

*heller oppi Baileys*

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

passer perfekt for anledningen her hjemme.

Jeg sitte foran peisen med den ene pusen inntil meg og den andre ligger langstrakt på gjeitefellen og gidder såvidt å reise hodet en gang i blant :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt alle vinduer og oppe både i første ,andre og tredje etasje og nå har jeg kuldegrader inne,det er jeg sikker på.

Alle vinduer skal nå igjen og jeg skal svinge langkosten og synge gamle julesanger med Kenny og Dolly :danse: selvfølgelig titte innom her iblandt.

Håper jo at jeg ser Gia plutselig dukker opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...