Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Jeg ser på Klovn på tv2 zebra og tror jeg ler meg ihjel :skratte:

DET er jeg enig med deg i Odisi! Makan til svimete tullekopp! :bond: Blir helt flau av han der - stakkars kona hans! :frown:

(ooofffameg når han bæsja i kattekurven :rodme: )

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjæææælp! :klaske: Hadde aldri klart å leve med en sånn klønete tullebukk! :sprettoy:

Hvordan går det med kjøkkenet ditt Odi? Har du fått benkeplatene ennå? Håper du får til å ta bilde når det er ferdig altså. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Får nok ikke benkeplate før jul,men det går fint det,er ikke så værst den gamle heller men det blir nok etter jul tenker jeg.

Grå eikebenkeplater skal det bli :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, da har du jo også noe å glede deg til etter jul. :skya:

Jeg har furubenkeplater, og om jeg skal si det som det er, har de blitt ganske grå de også. :huh:

Kjøkkenet "mitt" kjøpte vi for ca. 10 år siden, og jeg ønsket meg noe i gammel engelsk stil. Vi valgte et Strai-kjøkken og jeg har aldri angret på det. Massiv furu (tror jeg), "tynnmalt" med hvit narsiss.

Nå begynner det å bli litt slitt i kantene, men det er altså bare sjarmerende. :nisseblunk:

Ha en fortsatt fin kveld Odisi, tenkte jeg skulle gå og ta ut av vaskemaskinen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engelsk,fransk og norsk bondestil er så sjarmerende i sammen.

Så fint med naturlig slitte kanter da,jeg måtte betale for mine :fnise:

Jeg kommer snart og inspiserer den franske bondestilen, og tar med passende "rekvisitter" til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

I dag våknet jeg tidligere enn ellers og SKAL få gjort masse husarbeid.

Alle i huset var ute av dørene i ca syv tiden og jeg luftet ut hele huset,fytti grisen så kaldt :hakeslepp:

Nå har jeg fyrt i peisen og lukket alle dørene,spist 4 spiralloff skiver med juleskinke og eggerøre og nå har jeg meg en kopp kakao og ser på God Morgen Norge på Tv2 ;)

Pusekattene ligger foran peisen og jeg prøver å lokke meg selv i dusjen.

Senere i dag skal jeg handle all maten til julebordet og den består av..........røkelaks,spekepølser av forskjellig slag,fenalår,strandaskinke,nøtteskinke,forskjellig typer sild og sylte,ellers utenom det så har jeg masse tilbehør som jeg må gå igang med om en stund :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut Gia,alltid plass til mer rekvisitter :blomst:

De varer dessverre ikke så lenge når man har tatt dem i bruk - men de er veldig fine, og skaber masse hygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhaaaa,franske drikker og leske seg med :kristin:minnene varer alltid lenge ;)

...og kanskje en ost eller ti.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se hva jeg fant. :sjokkert: Det finnes visst blokker som har plantet trær og busker på verandaene...i Milano...

tradskyskrapa01.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan neppe være en vannkanne til hver leilighet i alle fall..., men så stilig! :rodmer:

Slipper fullstendig problemet med innpåslitne tittere hos naboene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...kanskje det også blir en del fugleetterlatenskaper av sånt? :klo:

Kanskje det blir forbud mot mating så tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...