Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Det er kaldt i hele huset,og ovnene skrur jeg ivertfall ikke på.

Jo,jeg skal fyre litt i peisen,skal ikke varme opp huset da som på vinteren men bare litt kos :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Ja,ikke sant,spesielt knitrelyden og den spesielle varmen.

I hagestuen har vi peis og der fyrer vi hele året og det er så koselig om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig hyggelig :jepp: Skulle veldig gjerne hatt en utestue med peis! Høres meget koselig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg skal ta bilde når jeg gidder å gå ut.

Det er en stue med gress på taket,to store låvedører som vi åpner når det er varmt og fint vær,et langbord med stoler rundt og skifer på gulvet og en stor peis med en gammel bakerovn ved siden som vi koker krabbe på om sommeren og pinnekjøtt til jul.

Vi har mye etegilde med venner der :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta bilde når jeg gidder å gå ut.

Det er en stue med gress på taket,to store låvedører som vi åpner når det er varmt og fint vær,et langbord med stoler rundt og skifer på gulvet og en stor peis med en gammel bakerovn ved siden som vi koker krabbe på om sommeren og pinnekjøtt til jul.

Vi har mye etegilde med venner der :smilorange:

Høres helt fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Men nå må jeg hoppe i dusjen og etterpå skal jeg kanskje lage Franske makroner hvis jeg gidder.

Så har jeg noen ting jeg må ta bilde av i dag og,så får jeg øvd litt mer :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Oi, plutselig kom jeg over mitt eget navn her inne! :fnise:

Du er veldig velkommen til å følge med i dagboka mi forresten, Odisi!

Jeg er sykemeldt og har sagt opp, og i helgen har det vært utdrikningslag for en venninne og så har jeg hjulpet en annen med å flytte og vaske ut av sin gamle hybel. Og nå er det tilbake til min egen utflytting igjen!

Været er veldig grått i Trøndelag i hvert fall, tror det er grått på Dovre også, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Selvfølgelig skal jeg følge med i dagboken din Tekola :smilyblomst:

Glemmer litt ut andre dagbøker og burde selvfølgelig bli flinkere til det :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Selv om været ikke har vært det beste så håper jeg Hannee har hatt en fin tur for det.

Håper du også får hjelp når du skal flytte og vaske Tekola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hannee har nok hatt en fin-fin tur, håper jeg! :jepp:

Hihi, det var ikke meningen å mase, altså. :fnise:

Håper du får en fin dag, Odisi! :kaffekopp:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Tar det ikke som mas jeg :klemmer: ble jo innvitert :helen:

Nå har det begynnt å regne igjen og det er sååååååååååååå kjedelig for hagearbeid venter meg i hagen.

Er sikker på at det kreler med små brune slimete snegler,jeg har forsømt jakten i helga :fnise:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

jepp,det krelte på plenen. nå er jeg våt fra topp til tå og skal ta meg en varm dusj tror jeg.

Det regner som bare det og det er ingenting annet å gjøre enn å lese,sitte på kg,eller se på tv,kanskje løyse litt kryssord :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen odisi :vinke:

Må innrømme at jeg har forsømt sneglejakten litt i overkant mye i det siste jeg også :sjenert: Vet at jeg må skjerpe meg, men jeg er så utrolig lei av de gufne beistene :grine: Føles som det bare kommer mer og mer uansett ...

Jaja, får gjøre en ekstra innsats fremover kanskje :Nikke:

Her har det endelig sluttet å regne, så jeg håper at jeg får gjort en del ute i dag. Utrolige mengder med roser og liljer som har har regnet bort :sukk: skikkelig kjipt, men sånn er det. Fikk heldigvis reddet inn to monsterstore buketter med roser før regnet startet - og de står flotte fremdeles inne i stuen :jepp:

Håper du får en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett to brunsnegler i haven iår, jeg.

Kanskje jeg drikker så mye øl at de trekker til andre steder hvor det er mere sandsynlig å finde en skvett....?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare sett to brunsnegler i haven iår, jeg.

Kanskje jeg drikker så mye øl at de trekker til andre steder hvor det er mere sandsynlig å finde en skvett....?

Jeg tror du kan være inne på noe der!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i hvert fald ikke give indtrykk av at du deler ud den slags....

Det gjør jeg heller ikke! :opplyser:

Dvs. jeg prøvde det en gang i juni ... kan det være derfor de stadig kommer? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...