Giacomo_P Skrevet 18. juni 2012 #2141 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvis du er sjøsyk, så hjelper det med avkjølt Sancerre! Oooooodiiiisiiiiiii? Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juni 2012 #2142 Del Skrevet 18. juni 2012 *på odisi-jakt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. juni 2012 #2143 Del Skrevet 19. juni 2012 Er det oss to i "Hunde-ham", Rumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2012 #2144 Del Skrevet 19. juni 2012 ser du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. juni 2012 #2145 Del Skrevet 19. juni 2012 jo, jeg er til venstre på billedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juni 2012 #2146 Del Skrevet 19. juni 2012 To fine hundevenner! Men hvor er Odisi? Har dere forresten undersøkt i båthuset? Bare en liten hilsen fra meg Odisi (når du våkner og krabber ut av båthuset) her er klokka 10.10 og frokosten er akkurat inntatt. Håper du ikke har det altfor travelt om dagen, men finner litt tid til "bare deg selv" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. juni 2012 #2147 Del Skrevet 19. juni 2012 Vi skulde se efter Odisi i bådhuset - men så fandt vi en utrolig fin pinde, og da glemte vi det..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juni 2012 #2148 Del Skrevet 19. juni 2012 Fant dere en pinne å leke med, og glemte å lete etter Odisi? Å, så søte dere er, men temmelig uansvarlige må jeg si. Håper dere sover nå, dere som er ute å leker hele natten. Jeg sitter i skyggen og betrakter noen skikkelig stilige karer i speedo!. (Neida, speedo er ikke lekkert. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 19. juni 2012 #2149 Del Skrevet 19. juni 2012 Odisi enda ikke kommet til rette? Jeg tusler meg på jobb men setter Boffen på saken når jeg kommer hjem om ikke du er kommet til rette innen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. juni 2012 #2150 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg tror jeg har løbt meg vekk i skogen, og Rumlevofsen er helt vekk! Jeg finder ikke igjen den fine pinden heller.... Jeg tror jeg bare legger meg og sover lidt under dette treet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juni 2012 #2151 Del Skrevet 19. juni 2012 Er du helt alene i skogen Gia? Ingen Rumlevovs og ingen Odisi - ingen å leke med. Ta deg en liten hvil under treet du, det har du virkelig fortjent etter en lang natts leting etter gode venner. Jeg skal ta meg en tur ut det asurblået havet og avkjøle mine varme lemmer! Poetisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2012 #2152 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg tror jeg har løbt meg vekk i skogen, og Rumlevofsen er helt vekk! Jeg finder ikke igjen den fine pinden heller.... Jeg tror jeg bare legger meg og sover lidt under dette treet.... Nei, nei ... Rumlevofsen er ikke vekk! Bare sjekker båthuset! Sofaen i båthuset ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elwira Skrevet 19. juni 2012 #2153 Del Skrevet 19. juni 2012 Hehe. Søt hund :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 19. juni 2012 #2154 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei allesammen og hei til elwira det er et pent navn Har det litt travelt så jeg er bare innom for å si hei,skal kommentere litt mer senere i kveld. Jeg vil også være med på båttur i kveld,men sist gang datt jeg over bord når jeg letet etter morilder og Gia bare rodde videre,tror egentlig ikke han fikk det med seg etter mange flasker vin Kos dere videre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juni 2012 #2155 Del Skrevet 19. juni 2012 Så... Da beholder jeg bare rednings St. Bernarshunden og det han har rundt halsen, da? Siden du ikke er borte allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2012 #2156 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Hei allesammen og hei til elwira det er et pent navn Har det litt travelt så jeg er bare innom for å si hei,skal kommentere litt mer senere i kveld. Jeg vil også være med på båttur i kveld,men sist gang datt jeg over bord når jeg letet etter morilder og Gia bare rodde videre,tror egentlig ikke han fikk det med seg etter mange flasker vin Kos dere videre i dag måtte du svømme til land du da stakkars? Ha en fin dag, odisi! Tekola; fiiiiine hundene! Jeg vil også ha en slik praktisk tønne rundt halsen når jeg er ute i hagen og jobber ... bare sånn i tilfelle jeg går meg vill! Endret 19. juni 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 19. juni 2012 #2157 Del Skrevet 19. juni 2012 Hallo i dagboken, Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 19. juni 2012 #2158 Del Skrevet 19. juni 2012 Boffer! Hei på deg Odisi Håper du har en kjempegod og koselig sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2012 #2159 Del Skrevet 19. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 19. juni 2012 #2160 Del Skrevet 19. juni 2012 Ååååååååååååååh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå