Gjest LightBulb Skrevet 15. juni 2012 #2101 Del Skrevet 15. juni 2012 Sovnet jeg? hvor er vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juni 2012 #2102 Del Skrevet 15. juni 2012 Vi er ude i Odisifjorden et sted, og noen hyggelige mennesker sitter rundt et bål ved stranden. Det var de som lånte bort teppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. juni 2012 #2103 Del Skrevet 15. juni 2012 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juni 2012 #2104 Del Skrevet 15. juni 2012 Nå sitter de og synger melankolske sanger fra hjemlandet sitt. Det er så vakkert å høre på! Jeg håber Odisi våkner snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. juni 2012 #2105 Del Skrevet 15. juni 2012 Det håper jeg også, men skjønner godt at hun sover! det er så behagelig å kjenne båten vugge seg i søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juni 2012 #2106 Del Skrevet 15. juni 2012 Vi må kanskje få de bålfolkene ned hit for å synge en Barcarole for hende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juni 2012 #2107 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg foreslår denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2012 #2108 Del Skrevet 15. juni 2012 Hmm...ugress kan være veldig vakkert det. Mange av artene får fine blomster. Jeg klarer bare ett plask av gangen - helst med foredlet druesaft! Så vakker musikk det er her inne! Håper du har det bra, odisi Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 15. juni 2012 #2109 Del Skrevet 15. juni 2012 Åseral er fint, men de snakker så rart der Dagen startet fint her i Bergen. Lupinene døde i natt.......... Men jeg har klippet meg, drukket 4 kopper kaffe og tuslet i hagen. Det er en bra start på helgen. Ha en finfin helg Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juni 2012 #2110 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei jeg sovnet midt under båtturen i natt jeg Må kanskje ut på en ny i kveld Å for en nydelig musikk,helt utrolig at noen mennesker er tildelt en slik evne til å synge så vakkert Savnet deg på roturen Rumle håper du og får en fin helg. Surre: kanskje du skal sette rota i vann litt,det samme har skjedd meg skjønner du og året etter var de kjempe fine,tror ikke den er død,bare blomsten men ikke rota Men nå skal jeg ta meg et bad og forhåpentligvis ikke skli i badekaret Det ble en ny statsborger i familien vår i de tidlige morgentimene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juni 2012 #2111 Del Skrevet 15. juni 2012 Du må passe på Lupinene når de spirer for det er en av livrettene til brunsneglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2012 #2112 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei jeg sovnet midt under båtturen i natt jeg Må kanskje ut på en ny i kveld Å for en nydelig musikk,helt utrolig at noen mennesker er tildelt en slik evne til å synge så vakkert Savnet deg på roturen Rumle håper du og får en fin helg. Surre: kanskje du skal sette rota i vann litt,det samme har skjedd meg skjønner du og året etter var de kjempe fine,tror ikke den er død,bare blomsten men ikke rota Men nå skal jeg ta meg et bad og forhåpentligvis ikke skli i badekaret Det ble en ny statsborger i familien vår i de tidlige morgentimene Jeg kommer meg visst aldri med på de roturene deres! Men, de høres vidunderlige ut! *drømme* Gratulerer så myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye med en ny slektning!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 15. juni 2012 #2113 Del Skrevet 15. juni 2012 Hurra og velkommen til den nye verdensborgeren. Lupiner og snegler, ja ja så får sneglene flytte seg fra Valmuene og krydderhagen da. Nesten bedre at de tar Lupinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2012 #2114 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvis en tenker litt stort på det, så kan jo denne nye verdensborgeren potensielt bli kjæreste med den svenske nye prinsessespiren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 16. juni 2012 #2115 Del Skrevet 16. juni 2012 Ja det skal vi fikse på,bare mine egne sønner og døtre blir prinser og prinsesser så er alt greit i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 16. juni 2012 #2116 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei ingen som blir med på rotur eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 16. juni 2012 #2117 Del Skrevet 16. juni 2012 God morgen kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. juni 2012 #2118 Del Skrevet 16. juni 2012 God morgen[/color ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. juni 2012 #2119 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg skulde vært med på bådtur - men jeg sovnet bak den store vintønden i bådhuset.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juni 2012 #2120 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg blir gjerne med på båttur Kan vi ro innom disse stedene her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå