Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Jeg så det i avisen i stad. Tenkte på deg, og krysset fingrene for at det ikke var en av dine!

Det er kjempeekkelt når det kommer så nær. Man tenker hele tiden at sånne ting skjer bare langt borte, men det kan skje hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Tusen takk Surre og Aldri :klemmer: men jeg klarer ikke slutte å tenke på hun som er død :sjenert:

Utenom det så håper jeg dere alle har en fin morgen :sjenert::kaffekopp::sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff,noe forferdelig har skjedd her jeg bor :tristbla: de har funnet en druknet 17 år gammel jente her på Grødem i dag.

Hun var fra Hordaland og de vet ikke mer enda,eller de vil ikke si noe mer enda :tristbla:

Jeg føler virkelig med foreldrene,jeg har tre 17 åringer selv.

Det er så urealistisk selv når du får det nært deg liksom :dagens-rose:

Så utrolig trist :(

:dagens-rose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tent mitt store kubbelys for første gang i "høst"....og koser meg. :klem: til Odisi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tent kubbelysene mine i dag Hoppe. Det er litt kjølig. Tror høsten er i full annmarsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke høst jeg... :sjenert: Liker vår og sommer... Høst betyr kaldt og mørkt og regn og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen før du vet ordet av det, så er vinteren over og du er på vei til vår og sommer igjen!

Det gjelder å være forsiktig optimist oppi alt sammen. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja det er ikke lenge igjen til våren nå :nigo: Men akkurat i år håper jeg det er litt lenge til. For til våren blir jeg gammel og grå.. Det vil jeg utsette lengst mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hva var greia med One Night Stand (ONS) Odisi? Du svarte aldri (det jeg kunne se) i uinteressanttråden! :ler:

Hø,det har gått meg husforbi.

hva var det?

Hei Hoppe :smilyblomst: må forøvrig si at jeg elsker høsten når regnet pisker mot ruta og kveldene er mørke.

Jeg rett og slett koser meg dugg ihjel :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev at du gledet deg til helgen for da var det konsert/festival og ONS..

ONS = One Night Stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...