Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Hei,hei :hoppendeglad: nå er jeg hjemme igjen.

Har hatt en fin tur med sol og godt humør,det regnet en liten time i går formiddag :tommelsmil:

På gamledassen som vi kaller det traff jeg på to firfisler :overrasket: og skal si de skvatt til mer enn meg :fnise:

Men nå skal vi ha en sen middag så vi snakkes senere :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Velkommen hjem, Odisi!

Du er så flink med disse store bokstavene dine! Kanskje det var det som skremte firfislene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Velkommen hjem :velkommen:

Så rart å seg med store bokstaver.

Thihi,ja ikke sant :smilorange:

Hva har du gjort i helga da Mynona?

Velkommen hjem, Odisi!

Du er så flink med disse store bokstavene dine! Kanskje det var det som skremte firfislene? :fnise:

Ja,det kan være :fnise:

Ellers har jeg ramla og fått blåmerker på rumpa,leggen og kneet :laugh: lurer på om jeg begynner og bli ustødig i kroppen :blink:

Håper alt står bra til med deg Tekola :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. var det glatte svaberg som lurte deg?

Jeg har tatt det helt med ro i dag (sist dag av ferien), og i går hjalp jeg en venninne å flytte, før jeg dro i bursdag fra 01.00 til 04.00 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei :hoppendeglad: nå er jeg hjemme igjen.

Har hatt en fin tur med sol og godt humør,det regnet en liten time i går formiddag :tommelsmil:

På gamledassen som vi kaller det traff jeg på to firfisler :overrasket: og skal si de skvatt til mer enn meg :fnise:

Men nå skal vi ha en sen middag så vi snakkes senere :klem1:

:hoppendeglad: Velkommen hjem fra hytten! :blomst:

---

Ellers har jeg ramla og fått blåmerker på rumpa,leggen og kneet :laugh: lurer på om jeg begynner og bli ustødig i kroppen :blink:

:overrasket: du må være forsiktig!!!!!!!!!! :unsure: Ellers må vi innføre odisi-vakt i tillegg til fikenvakten!!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ja,det kan være :fnise:

:fnise: Lekkert, altså!

Du må være forsiktig!

Jeg har det etter forholdene rimelig bra. Alle tingene våre er flyttet fra den gamle leiligheten og til den nye, så var det bare å få dem på plass. Heldigvis kommer mamma'n min tilbake på onsdag for å hjelpe meg med det!

Men jeg er lei av å bo i kaos! Og så er jeg usikker på om komfyren faktisk fungerer som den skal. :snurt:

Håper hverdagen er snill med deg, Odisi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Odisivakt må til innimellom :smilorange: rumpa er nesten sort på den ene siden :rolleyes: og det er ikke fint :sprettoy:

Stress å bo i kaos ja,men håper det begynner å komme seg for dere Tekola,og jeg håper uka er snill med dere også :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Hei Ery :hoppendeglad: det var lenge siden :klemmer: du sendte meg en av de vakreste sangene jeg vet om,det fortjener en :helen:

Med meg går det bra,bortsett fra litt au i stumpen :fnise:

Hvordan er det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Her er oppskriften på en god drikk som dere kan kose dere med på sene høstkvelder.

BÆRDRIKK MED NY VRI

Fruktig blanding av solbær,rips,blåbær og bringebær

Fyll opp 1/3 av et norgesglass med sukker.

Fyll bærene på lagvis,og hell Gin over(blå flaske,Bombay)

til alt er dekket.

Rist det lukkede glasset godt,og oppbevar det i et mørkt,kjølig rom i noen måneder :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det ikke vært for all den alkoholen, så høres det der veldig godt ut må jeg si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er oppskriften på en god drikk som dere kan kose dere med på sene høstkvelder.

BÆRDRIKK MED NY VRI

Fruktig blanding av solbær,rips,blåbær og bringebær

Fyll opp 1/3 av et norgesglass med sukker.

Fyll bærene på lagvis,og hell Gin over(blå flaske,Bombay)

til alt er dekket.

Rist det lukkede glasset godt,og oppbevar det i et mørkt,kjølig rom i noen måneder :tommelsmil:

:overrasket: *starter med å vaske alle tilgjengelige norgesglass, umiddelbart!* :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er veldig godt,har smakt med bare blåbær og det var noe med den beste jeg har smakt av alkohol.

Hei Hoppe,har du kommet frem fra dvalen :smilyblomst:

Jeg skal også lage en av dagene Rumle :hoppendeglad: så kan vi smake i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

:hoppendeglad: :hoppendeglad: HALLO ODISI!

Så bra at du har hatt det hyggelig på hytta. Og den rumpa blir helt sikkert bra igjen fort :tommelsmil:

Ha en hyggelig aften :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...