Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Odisi!

Det var en liten gul kanarifugl (og de er det mange av her kan du tro) som sang så vakkert om et helt nytt familiemedlem? Gratulere så masse til deg og de andre det måtte gjelde! :roser:

Puh! Så utrolig den enn kan høres - det er sååå varmt her! Det er kveld og mørkt, men jeg svetter som om jeg skulle vært i tropene :fnise:

Hvis dere finner på å ta en avkjølende :sno: båttur i løpet av kvelden, så rop på meg da!

Vi snakkes! :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Takk til deg som aldri er sur Aldrisur :fnise:

Åååå :rodmer: så nydelig med alle de ville fargerike fjærdottene,ser de for meg.

Håper du har det bra og at flyturen gikk fint :jepp:

Lurer på :klo: klokken er vel formiddag i Malaysia nå?

Tror jeg tar med Gia på en rotur så snakkes vi :hallo: må kjøle meg ned og ro ifra myggen og synge gamle sanger.

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Det kunne jeg og gjort :fnise: så jeg gjør det nå.

Velkommen inn i min verden :velkommen: håper alle har en fin,fin Søndag.

I dag skal jeg på sykehus besøk og kirkegårdsbesøk og plante blomster på grava til min mor og bror.

Ellers kommer svigers på middag i kveld engang.

Har laget gulerotkake og vannbakkels igjen :tunge1: men jeg deler gjerne ut til dere også :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hørte jeg noen nevne kaker?!!!! Jeg sier ikke nei! :nigo:

Ha en fin dag, odisi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tar vi den gamle prammen og laster opp med vin og herligheder, og tender den store lanternen.

Sett deg på aktertoften, så glider vi stille udover fjorden, med månelyset blinkende i kjølvandet, mens små, venlige skvulp kjærtegner skrog og årer i natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fabelaktig plan! Vi får ro innom odisi og se etter henne ... Hun har antageligvis sovnet i båthuset? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi setter kursen dit!

Er du snild og åbner en flaske, så vi kan blande den deilige vinduften med den friske brisen fra havet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wine a'hoy!

Pass på, Rumle - nå kommer det et par lidt større bølger fra babord - men jeg skimter Odisis brygge lidt lengre frem.

Skal vi gå i land og robe på hende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*en smule sjøsyk*

Ja, vi får vel kikke etter henne! :Nikke: Kanskje hun er på sneglejakt? :overrasket:

ooooooooooooooooooooooooooooodisiiii?!!! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...