Gjest LightBulb Skrevet 11. juni 2012 #2021 Del Skrevet 11. juni 2012 Med andre ord,du ser ut som en fluesopp Haha, det tenkte jeg ikke på en gang men jeg ser nok ut som en fluesopp ja! Hihi, stakkars LB ser ut som en sopp Margarin fungerer på maling? Lært noe nytt i dag også Ja, det fungerer kjempegodt! Malingsøl kan også fjernes med industrisebe. Jeg husker ikke hva de produktene heder, dessverre. Det er en tyktflydende sebe med ørsmå plastkuler i, som effektivt slider vekk malingflekker, oljesøl etc. Husker ikke hva det heter jeg heller, men vet hva du mener. Pappa har en haug med sånn såpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. juni 2012 #2022 Del Skrevet 11. juni 2012 tror jeg dauer av latter,det var jo en fin måte og formulere seg på Når jeg tenker på Rumle blir jeg kjemperedd for at hun skal bite meg i foten etter det bildet jeg såg i går. Hun er skikkelig utstyrt med lange tenner og jeg tror hun freser når når hun blir irritert Ja, det er bare å passe seg!!!!!! Bra å høre at du er litt bedre i foten i dag! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 11. juni 2012 #2023 Del Skrevet 11. juni 2012 Eldstesurre lager dessert, bær og krem. Lillesurre forbereder muntlig. Sola skinner og jeg er glad. Håper Odisi har blitt bedre i foten, og jeg lurer på om babyen er kommert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. juni 2012 #2024 Del Skrevet 11. juni 2012 -- Noen som har tips til hvordan jeg kan få av maling jeg har sølt på meg selv? Jeg veltet nemlig en bøtte med maling over meg, når jeg var på vei ned stigen Jeg ser ikke ut! Rød på baksiden og hvitflekkete på fremsiden Sminkefjernerservietter og rompekluter (ehh.. hvertfall det vi kaller de her - sånne babyservietter) funker på beis hvertfall. Så hvor bra de er for barnerumper og voksenøyne vet jeg ikke - men beisen blir borte hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. juni 2012 #2025 Del Skrevet 11. juni 2012 Skal du ha lang ferie Gia?? Nå skal jeg lese ferdig boka mi. Bare 20 sider igjen, og den var dødsspennende når jeg tvang meg selv til å legge den fra meg i natt. = trøtt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. juni 2012 #2026 Del Skrevet 11. juni 2012 Sminkefjernerservietter og rompekluter (ehh.. hvertfall det vi kaller de her - sånne babyservietter) funker på beis hvertfall. Så hvor bra de er for barnerumper og voksenøyne vet jeg ikke - men beisen blir borte hvertfall Takk for tips! skal prøve det på de siste flekkene Ropekluter Det skal jeg begynne å kalle dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. juni 2012 #2027 Del Skrevet 11. juni 2012 Skal du ha lang ferie Gia?? Nå skal jeg lese ferdig boka mi. Bare 20 sider igjen, og den var dødsspennende når jeg tvang meg selv til å legge den fra meg i natt. = trøtt i dag. Jeg har aldrig lang ferie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. juni 2012 #2028 Del Skrevet 11. juni 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. juni 2012 #2029 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg lusker lidt langs havegjerdet, og snuser lidt på noen vakre pelargonier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. juni 2012 #2030 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg lusker lidt langs havegjerdet, og snuser lidt på noen vakre pelargonier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juni 2012 #2031 Del Skrevet 11. juni 2012 Sprø bilder Light Og Gia,du luktet riktig Jeg lusket nettopp i hagen til Rumle og forsynte meg med drikkevarer,det stod så meget av dem på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. juni 2012 #2032 Del Skrevet 11. juni 2012 Kjempe morsomme bilder LB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2012 #2033 Del Skrevet 11. juni 2012 For noen fantastiske bilder oppi der! Jeg har "loet" opptil flere ganger nå, hehe... Vidunderlig god aften til Odi fra meg + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. juni 2012 #2034 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har gjemt noen flasker i haven din også, Odisi! Opptil flere av dem er Bailey's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juni 2012 #2035 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) For noen fantastiske bilder oppi der! Jeg har "loet" opptil flere ganger nå, hehe... Vidunderlig god aften til Odi fra meg + hei Hoppe,så koselig å se du hoppet innom Håper det står bra til i Hoppeverden. Må kanskje ta meg en tur for å finne det ut Jeg har gjemt noen flasker i haven din også, Odisi! Opptil flere av dem er Bailey's! På med hodelykt,kaffekopp i ene hånden og kaffekannen i den andre. Nå gjenstår det å finne Bailey`s flaskene og noen å føre en samtale med Endret 11. juni 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. juni 2012 #2036 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har gjemt noen flasker i haven din også, Odisi! Opptil flere av dem er Bailey's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. juni 2012 #2037 Del Skrevet 12. juni 2012 Fant du noen i natt Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. juni 2012 #2038 Del Skrevet 12. juni 2012 Eldstesurre lager dessert, bær og krem. Lillesurre forbereder muntlig. Sola skinner og jeg er glad. Håper Odisi har blitt bedre i foten, og jeg lurer på om babyen er kommert ops,denne meldingen så jeg ikke før i dag,av og til skjer det Det hørtes helt herlig ut med den desserten,og jentene dine høres like herlige ut,eller,det vet vi at de er Ingen ny statsborger enda,i går var termin men vi vet det er en gutt Foten har kommet seg betraktelig,søren og,jeg som hadde så mye arbeid til de andre i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. juni 2012 #2039 Del Skrevet 12. juni 2012 Er det noen som har lest i Kropp og Helse om hun som får innsekter ut av kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. juni 2012 #2040 Del Skrevet 12. juni 2012 Er det noen som har lest i Kropp og Helse om hun som får innsekter ut av kroppen Jeg så den nå. Det er ikke helt usandsynlig, hvis ts har vært i visse områder, selv om omfanget virker lidt overdrevent. Men hjelpe meg for noen svar som kommer i den tråden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå