Gjest odisi73 Skrevet 9. juni 2012 #1981 Del Skrevet 9. juni 2012 Det frisker opp med lupiner i hagen,og fin kjøretur til Voss tenker jeg. Ingen familieforøkelse enda,venter i spenning Hun har termin om 2 dager så det må jo skje noe snart. Ellers så har vi skikkelig grått regnvær,med tanke på at nesten alle Stavangerfolk skal på Mods konsert på stadioen i dag. Men tross været skal jeg ned til svigers å ha en kopp i hagen under halvtaket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juni 2012 #1982 Del Skrevet 9. juni 2012 Helt stille utenfor hytta i dag bare synd det betyr at smikka har kommet Så nydelig!!! Hvordan går det med malingen? Tuuuusen takk alle sammen Det gikk faktisk veldig bra, jeg fikk en B Hihi! Det var nok alle de varme tankene som hjalp meg Lykke til med nytt familiemedlem Odisi! Jeg har også litt problemer med småbarn, for jeg er veldig redd for å miste dem, siden jeg er litt slepphendt! Så flott Hannee!!!!!!! Gratulerer så myeeeeeeeee!!!!! Haha Smikka er myggaktige udyr som er mindre enn knott De er utrolig irriterende!!!!! Vi kaller de for knott! Det frisker opp med lupiner i hagen,og fin kjøretur til Voss tenker jeg. Ingen familieforøkelse enda,venter i spenning Hun har termin om 2 dager så det må jo skje noe snart. Ellers så har vi skikkelig grått regnvær,med tanke på at nesten alle Stavangerfolk skal på Mods konsert på stadioen i dag. Men tross været skal jeg ned til svigers å ha en kopp i hagen under halvtaket Mods! Der skulle jeg gjerne vært! Håper du har en fin lørdag i regnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juni 2012 #1983 Del Skrevet 9. juni 2012 Fiiin løedag Odisi - kos deg med smikka og svigers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. juni 2012 #1984 Del Skrevet 9. juni 2012 Så nydelig!!! Hvordan går det med malingen? ... De er utrolig irriterende!!!!! Vi kaller de for knott! ... Ja Vel, det var basar her ute i dag, så malinga ble utsatt til i morgen Tror smikka/e er noe dialekt greie her ute i havgapet Det er kjempeirriterende! Det er flere millioner av dem med en gang det er vindstille og så er de så små at man så vidt ser dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juni 2012 #1985 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja Vel, det var basar her ute i dag, så malinga ble utsatt til i morgen Tror smikka/e er noe dialekt greie her ute i havgapet Det er kjempeirriterende! Det er flere millioner av dem med en gang det er vindstille og så er de så små at man så vidt ser dem Jaaaa, men fyyyyy de kan stikke og irritere selv om de er små alså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. juni 2012 #1986 Del Skrevet 9. juni 2012 Jaaaa, men fyyyyy de kan stikke og irritere selv om de er små alså! Ja, de er verre enn elefantmonstermyggen i finnmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. juni 2012 #1987 Del Skrevet 9. juni 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. juni 2012 #1988 Del Skrevet 9. juni 2012 Å der var det koselig jeg hadde stortrivdes Meeeeeeeeeeeeeen,jeg har vært på legevakta med bristet fot og brannskader på armene mine.......................spør hva jeg har gjort ja sklidd i badekaret med vann som var 60 grader,jeg lå splitter pine naken på badegulvet og klarte ikke ta håndkle eller noe annet og jeg var helt edru ja,ingen vin eller ølinntak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #1989 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Å der var det koselig jeg hadde stortrivdes Meeeeeeeeeeeeeen,jeg har vært på legevakta med bristet fot og brannskader på armene mine.......................spør hva jeg har gjort ja sklidd i badekaret med vann som var 60 grader,jeg lå splitter pine naken på badegulvet og klarte ikke ta håndkle eller noe annet og jeg var helt edru ja,ingen vin eller ølinntak Åh jøye meg!!!!!!!!!!!!! :sjokkert: Stakkars deg!!!!! Går det bra med deg nå? Huff! Det må ha vært veldig skummelt!!! Endret 10. juni 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #1990 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvordan går det med deg i dag, odisi?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. juni 2012 #1991 Del Skrevet 10. juni 2012 Hallo joda,i dag ler vi av det Det går bedre,det er jo en brest som går over av seg selv. Har en gammel stokk jeg går med,og jeg holdt på å skli på kjøkkengulvet Brannsåra var egentlig ikke alvorlige,de brenner ikke i dag men det var så forferdelig i går Har det i grunnen ganske greit for mannen måtte reie opp sengene ,ungene stod for middagen og alle spør om de skal finne noe til meg. Lurer på om jeg skal utnytte situasjonen har plutselig mange ting som skulle vært gjort i dag,f.eks støvsuging,vasking av vinduene,gulvvask og luking i det siste bedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 10. juni 2012 #1992 Del Skrevet 10. juni 2012 AUUUUU....... Stakkar deg, bli bra fort fort. Men utnytt situasjonen Har ikke du noen vinduer som må vaskes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. juni 2012 #1993 Del Skrevet 10. juni 2012 Jo,jeg har det,har ganske mye som skal vaskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #1994 Del Skrevet 10. juni 2012 Hallo joda,i dag ler vi av det Det går bedre,det er jo en brest som går over av seg selv. Har en gammel stokk jeg går med,og jeg holdt på å skli på kjøkkengulvet Brannsåra var egentlig ikke alvorlige,de brenner ikke i dag men det var så forferdelig i går Har det i grunnen ganske greit for mannen måtte reie opp sengene ,ungene stod for middagen og alle spør om de skal finne noe til meg. Lurer på om jeg skal utnytte situasjonen har plutselig mange ting som skulle vært gjort i dag,f.eks støvsuging,vasking av vinduene,gulvvask og luking i det siste bedet Godt at det går bra!! Du må være forsiktig!!! Og ja, for all del - få de til å gjøre noe alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 10. juni 2012 #1995 Del Skrevet 10. juni 2012 Så bra det går bra med deg Odisi! Det hørtes ikke så alt for godt ut.. Jeg er kjempe solbrent i dag, har stått 5 timer i solsteiken og malt. Og så glemte jeg solkrem Lurer på om jeg får sove i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #1996 Del Skrevet 10. juni 2012 Så bra det går bra med deg Odisi! Det hørtes ikke så alt for godt ut.. Jeg er kjempe solbrent i dag, har stått 5 timer i solsteiken og malt. Og så glemte jeg solkrem Lurer på om jeg får sove i natt Åhhh du må være forsiktig, LB! Fikk du/dere malt mye? Skulle vært ute og beiset jeg også, men har helt blah form i dag I går var jeg ute i hagen ganske mye - og ble fullstendig oppspist av Knott!!!!! Jeg klødde så sinnsykt på føttene i natt at jeg trodde jeg skulle eksplodere av raseri!!!!! Bilde av Rumle ca klokken 07.45 etter maaaange timer på ett supervarmt soverom med vanvittig kløe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. juni 2012 #1997 Del Skrevet 10. juni 2012 Rumle som en hissig lemen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #1998 Del Skrevet 10. juni 2012 Rumle som en hissig lemen Ja, det kan jeg love deg at jeg var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 10. juni 2012 #1999 Del Skrevet 10. juni 2012 Åhhh du må være forsiktig, LB! Fikk du/dere malt mye? Skulle vært ute og beiset jeg også, men har helt blah form i dag I går var jeg ute i hagen ganske mye - og ble fullstendig oppspist av Knott!!!!! Jeg klødde så sinnsykt på føttene i natt at jeg trodde jeg skulle eksplodere av raseri!!!!! *Bilde* Bilde av Rumle ca klokken 07.45 etter maaaange timer på ett supervarmt soverom med vanvittig kløe! Jeg er glemsk Vi fikk malt hele framsida som er kjempehøy (To etg + loft og kjeller) så jeg er fornøyd Huff, drittknott! De burde vært utryddet! Du er nå søt når du er hissig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #2000 Del Skrevet 10. juni 2012 Så bra! Fått gjort mye da! Ja, knotten kan bare utryddes med en gang, for min del! Sammen med edderkoppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå