Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Det frisker opp med lupiner i hagen,og fin kjøretur til Voss tenker jeg.

Ingen familieforøkelse enda,venter i spenning :sjenert:

Hun har termin om 2 dager så det må jo skje noe snart.

Ellers så har vi skikkelig grått regnvær,med tanke på at nesten alle Stavangerfolk skal på Mods konsert på stadioen i dag.

Men tross været skal jeg ned til svigers å ha en kopp :kaffekopp: i hagen under halvtaket :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt stille utenfor hytta i dag :rodmer: bare synd det betyr at smikka har kommet :sukk:

523659_10150835307715916_1260437236_n.jpg

Så nydelig!!! :rodmer:

Hvordan går det med malingen?

Tuuuusen takk alle sammen :) Det gikk faktisk veldig bra, jeg fikk en B :) Hihi!

Det var nok alle de varme tankene som hjalp meg :)

Lykke til med nytt familiemedlem Odisi! Jeg har også litt problemer med småbarn, for jeg er veldig redd for å miste dem, siden jeg er litt slepphendt!

Så flott Hannee!!!!!!! :hoppendeglad: Gratulerer så myeeeeeeeee!!!!! :klemmer:

Haha :ler:

Smikka er myggaktige udyr som er mindre enn knott :haar:

De er utrolig irriterende!!!!! Vi kaller de for knott! :ler:

Det frisker opp med lupiner i hagen,og fin kjøretur til Voss tenker jeg.

Ingen familieforøkelse enda,venter i spenning :sjenert:

Hun har termin om 2 dager så det må jo skje noe snart.

Ellers så har vi skikkelig grått regnvær,med tanke på at nesten alle Stavangerfolk skal på Mods konsert på stadioen i dag.

Men tross været skal jeg ned til svigers å ha en kopp :kaffekopp: i hagen under halvtaket :goodbye:

Mods! :rodmer: Der skulle jeg gjerne vært! :jepp:

Håper du har en fin lørdag i regnet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Så nydelig!!! :rodmer:

Hvordan går det med malingen?

...

De er utrolig irriterende!!!!! Vi kaller de for knott! :ler:

...

Ja :rodmer: Vel, det var basar her ute i dag, så malinga ble utsatt til i morgen :)

Tror smikka/e er noe dialekt greie her ute i havgapet :fnise: Det er kjempeirriterende! Det er flere millioner av dem med en gang det er vindstille og så er de så små at man så vidt ser dem :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :rodmer: Vel, det var basar her ute i dag, så malinga ble utsatt til i morgen :)

Tror smikka/e er noe dialekt greie her ute i havgapet :fnise: Det er kjempeirriterende! Det er flere millioner av dem med en gang det er vindstille og så er de så små at man så vidt ser dem :haar:

Jaaaa, men fyyyyy de kan stikke og irritere selv om de er små alså! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Jaaaa, men fyyyyy de kan stikke og irritere selv om de er små alså! :bond:

Ja, de er verre enn elefantmonstermyggen i finnmark! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Å der var det koselig :rodmer: jeg hadde stortrivdes :jepp:

Meeeeeeeeeeeeeen,jeg har vært på legevakta med bristet fot og brannskader på armene mine.......................spør hva jeg har gjort ja :grine: sklidd i badekaret med vann som var 60 grader,jeg lå splitter pine naken på badegulvet og klarte ikke ta håndkle eller noe annet og jeg var helt edru ja,ingen vin eller ølinntak :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der var det koselig :rodmer: jeg hadde stortrivdes :jepp:

Meeeeeeeeeeeeeen,jeg har vært på legevakta med bristet fot og brannskader på armene mine.......................spør hva jeg har gjort ja :grine: sklidd i badekaret med vann som var 60 grader,jeg lå splitter pine naken på badegulvet og klarte ikke ta håndkle eller noe annet og jeg var helt edru ja,ingen vin eller ølinntak :skratte:

Åh jøye meg!!!!!!!!!!!!! :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Stakkars deg!!!!! Går det bra med deg nå? Huff! Det må ha vært veldig skummelt!!! :troest::klemmer:

236227942924648786_UvZQlGrG_f.jpg

:klemmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hallo :goodbye: joda,i dag ler vi av det :fnise:

Det går bedre,det er jo en brest som går over av seg selv.

Har en gammel stokk jeg går med,og jeg holdt på å skli på kjøkkengulvet :skratte:

Brannsåra var egentlig ikke alvorlige,de brenner ikke i dag men det var så forferdelig i går :jepp:

Har det i grunnen ganske greit for mannen måtte reie opp sengene ,ungene stod for middagen og alle spør om de skal finne noe til meg. Lurer på om jeg skal utnytte situasjonen :lur: har plutselig mange ting som skulle vært gjort i dag,f.eks støvsuging,vasking av vinduene,gulvvask og luking i det siste bedet :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

AUUUUU.......

Stakkar deg, bli bra fort fort.

Men utnytt situasjonen :lur: Har ikke du noen vinduer som må vaskes?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo :goodbye: joda,i dag ler vi av det :fnise:

Det går bedre,det er jo en brest som går over av seg selv.

Har en gammel stokk jeg går med,og jeg holdt på å skli på kjøkkengulvet :skratte:

Brannsåra var egentlig ikke alvorlige,de brenner ikke i dag men det var så forferdelig i går :jepp:

Har det i grunnen ganske greit for mannen måtte reie opp sengene ,ungene stod for middagen og alle spør om de skal finne noe til meg. Lurer på om jeg skal utnytte situasjonen :lur: har plutselig mange ting som skulle vært gjort i dag,f.eks støvsuging,vasking av vinduene,gulvvask og luking i det siste bedet :skratte:

Godt at det går bra!! Du må være forsiktig!!! :klemmer:

Og ja, for all del - få de til å gjøre noe alle sammen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Så bra det går bra med deg Odisi! Det hørtes ikke så alt for godt ut..

Jeg er kjempe solbrent i dag, har stått 5 timer i solsteiken og malt. Og så glemte jeg solkrem :sjenert: Lurer på om jeg får sove i natt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går bra med deg Odisi! Det hørtes ikke så alt for godt ut..

Jeg er kjempe solbrent i dag, har stått 5 timer i solsteiken og malt. Og så glemte jeg solkrem :sjenert: Lurer på om jeg får sove i natt :ler:

Åhhh du må være forsiktig, LB! :unsure:

Fikk du/dere malt mye? :) Skulle vært ute og beiset jeg også, men har helt blah form i dag :sukk:

I går var jeg ute i hagen ganske mye - og ble fullstendig oppspist av Knott!!!!! :bond: Jeg klødde så sinnsykt på føttene i natt at jeg trodde jeg skulle eksplodere av raseri!!!!! :bond:

lemen.jpg

Bilde av Rumle ca klokken 07.45 etter maaaange timer på ett supervarmt soverom med vanvittig kløe! :opplyser:

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LightBulb

Åhhh du må være forsiktig, LB! :unsure:

Fikk du/dere malt mye? :) Skulle vært ute og beiset jeg også, men har helt blah form i dag :sukk:

I går var jeg ute i hagen ganske mye - og ble fullstendig oppspist av Knott!!!!! :bond: Jeg klødde så sinnsykt på føttene i natt at jeg trodde jeg skulle eksplodere av raseri!!!!! :bond:

*Bilde*

Bilde av Rumle ca klokken 07.45 etter maaaange timer på ett supervarmt soverom med vanvittig kløe! :opplyser:

:skratte:

Jeg er glemsk :fnise: Vi fikk malt hele framsida som er kjempehøy (To etg + loft og kjeller) så jeg er fornøyd :)

Huff, drittknott! De burde vært utryddet!

Du er nå søt når du er hissig :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Fått gjort mye da! :)

Ja, knotten kan bare utryddes med en gang, for min del! Sammen med edderkoppene! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...