Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Har du veldig lyst å ta bilde av terrasseborda dine eller er det for mye forlangt :fnise:

Kunne også tenkt meg noe annet.

Skulle igang her tidligere men jeg ombestemte meg så nå er terrassen bare grå uten noen ting på og jeg lurte en stund på om den bare skal være slik for det var litt fint.

Det eneste er all den sleipe grønne fuktigheten som kommer når det har regnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du veldig lyst å ta bilde av terrasseborda dine eller er det for mye forlangt :fnise:

Kunne også tenkt meg noe annet.

Skulle igang her tidligere men jeg ombestemte meg så nå er terrassen bare grå uten noen ting på og jeg lurte en stund på om den bare skal være slik for det var litt fint.

Det eneste er all den sleipe grønne fuktigheten som kommer når det har regnet.

Det skal jeg gjøre! Må bare få ryddet litt plass først :ler: All gulvplass er opptatt pga flytting av krukker pga ny beising! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i skiferhelledrankerforeningen!!!!

Da åbner jeg en flaske Champagne. Kom med glassene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Vi simpelten elsker livets herligheter som hage,mat og vin.........og en tur i båthuset en gang iblandt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med i skiferhelledrankerforeningen!!!!

Da åbner jeg en flaske Champagne. Kom med glassene!

Vi simpelten elsker livets herligheter som hage,mat og vin.........og en tur i båthuset en gang iblandt :fnise:

Jaaaaaaaaaaaaa!!! :strix:

Vi skulle jaggu vært naboer hele gjengen! Det hadde blitt mye :kristin: i hagene!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaa!!! :strix:

Vi skulle jaggu vært naboer hele gjengen! Det hadde blitt mye :kristin: i hagene!!!! :ler:

Hvis dere sparer lidt, så skal jeg starte en byllepest-epidemi i nabohusene mens jeg er på ferie i sommer. Da kan vi være naboer allerede til høsten! Det er nesten gangavstand til nærmeste pol.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg til mannen når han kommer hjem i dag at jeg flytter til høsten,så er det avklart :fnise:

Jeg pakker allerede! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm jeg må visst kjøpe nye kofferter! ingen av de jeg har er store nok til frukttrærne mine! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iblandt ler jeg så jeg gråder av deg, Rumle!

Vi får høre med Gunvald, om han kan skaffe et militært transportfly til trærne dine!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Jeg lurer på hvem denne Gunnvald er som plutselig har dukket opp,har aldrig sett hverken avataren eller navnet før i går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Jeg vet ikke hvor dere skal, eller hvorfor dere skal ta med frukttrær, men jeg vil gjerne være med :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal flytte ind i nabohusene mine. Du er hjertelig velkommen til å blive nabo, kjære Light!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...