Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2012 #1641 Del Skrevet 6. mai 2012 Riktig "god morgen" Odisi. ...holder selvfølgelig med Liverpool Jeg holder trofast med Nottingham! Hvorfor det? Det var der Robin Hood kom fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #1642 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei på deg, odisiiiii! Har du hatt en fin søndag? Her snør/ sludder det enda! Det skulle jaggu meg vært en lov MOT snøbyger i mai! Jeg lurer også veldig på hvor Hannee har blitt av?! Håper hun dukker opp veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2012 #1643 Del Skrevet 6. mai 2012 Det skulle jaggu meg vært en lov MOT snøbyger i mai!Jeg mener at det finnes et sted, men du vet hva de sier: lover er til for å brytes! Noen kunne tydeligvis ikke motstå fristelsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #1644 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg mener at det finnes et sted, men du vet hva de sier: lover er til for å brytes! Noen kunne tydeligvis ikke motstå fristelsen der. Finn 1 feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mai 2012 #1645 Del Skrevet 6. mai 2012 Det var jo faktisk litt pent! Altså, misforstå meg rett - snø i mai er ikke fint. men de knallgule og røde tulipanene mot det hvite i forgrunnen og det dystre, blasse gråaktige i bakgrunnen.. Fotolæreren min ville sagt at dette var et interresant bilde! Er det i hagen din Rumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #1646 Del Skrevet 6. mai 2012 Det var jo faktisk litt pent! Altså, misforstå meg rett - snø i mai er ikke fint. men de knallgule og røde tulipanene mot det hvite i forgrunnen og det dystre, blasse gråaktige i bakgrunnen.. Fotolæreren min ville sagt at dette var et interresant bilde! Er det i hagen din Rumle? Nei, det er bare et bilde jeg fant på nett, Mynona Nærmere bestemt i Patagonia - av alle steder! Men, jeg skal gi deg rett i at det ser jammen norsk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. mai 2012 #1647 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei fine bilder Rumle og for en kontrast Jiiiiiiiiiiippppppppiiiiiiii den eldste sønnen vår bestod førerprøven i dag nå venter han på flyet hjem igjen og skal ut å kjøre tur i kveld sier han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mai 2012 #1648 Del Skrevet 7. mai 2012 Hipp hurra for sjåføren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. mai 2012 #1649 Del Skrevet 7. mai 2012 Jaaaaaaaaaaaa,nå er han ute og kjører tur med småsøskenene og skal leie film han er ganske ivrig nå,og må jo innrømme at jeg syns det er nifst,må slappe litt av tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #1650 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei fine bilder Rumle og for en kontrast Jiiiiiiiiiiippppppppiiiiiiii den eldste sønnen vår bestod førerprøven i dag nå venter han på flyet hjem igjen og skal ut å kjøre tur i kveld sier han Grrrrrratulerer til odisisønnnen!!!!!!!! Håper alt står bra til med deg, odisi! Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mai 2012 #1651 Del Skrevet 8. mai 2012 Nå kan dere glede dere med at dere alltid har sjåføre på lørdagskvelden Hvertfall en stund fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2012 #1652 Del Skrevet 9. mai 2012 odisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Er du ute i bedene og planter sommerblomster, mon tro? Håper du får en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. mai 2012 #1653 Del Skrevet 9. mai 2012 Hei Vi har nok sjåfør i helgene nå ja,han har kjørt 12 timer siden mandag Rett ut etter jobb og middag og kjøre bil Skal ikke begynne plante før neste uke Rumle,men da venter jeg ikke lenger heller så får det komme det været som kommer,men syns jo ærligtalt at han der oppe kan bevilge oss sol i 17 Mai uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 9. mai 2012 #1654 Del Skrevet 9. mai 2012 Hei på deg her også Skjønner dette er stedet for å få tips om blomster? Som ganske ny huseier er jeg helt IDIOT når det kommer til blomster og lærte nettopp at ampel faktisk ikke er navnet på en blomst Ha en fin ettermiddag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. mai 2012 #1655 Del Skrevet 9. mai 2012 Ha,ha,ha vi kan alle ta feil av alle de rare navnene Lurer du på noe er det bare og spørre,Rumle er også veldig flink med blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. mai 2012 #1656 Del Skrevet 9. mai 2012 Du har kommet til rette plassen oLava! Både Odisi- og Rumlehagen er de beste fristedene for oss som liker blomster, trær og andre fine planter. Jeg MÅ også stikke innom her en gang i blant bare for å få litt næring og for å se hvordan det går med de hyggelige menneskene som vanker her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2012 #1657 Del Skrevet 9. mai 2012 Skal ikke begynne plante før neste uke Rumle,men da venter jeg ikke lenger heller så får det komme det været som kommer,men syns jo ærligtalt at han der oppe kan bevilge oss sol i 17 Mai uken Ja, det skulle bare mangle! Hei på deg her også Skjønner dette er stedet for å få tips om blomster? Som ganske ny huseier er jeg helt IDIOT når det kommer til blomster og lærte nettopp at ampel faktisk ikke er navnet på en blomst Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. mai 2012 #1658 Del Skrevet 9. mai 2012 Nå skal jeg si god kveld til deg kjære Odisi Så hyggelig at du har savna meg. Vært dårlig pga astma, skrevet i uinteressant-tråden. Du er virkelig snill og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2012 #1659 Del Skrevet 9. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. mai 2012 #1660 Del Skrevet 9. mai 2012 Hei allesammen så hyggelig å lese koselige innlegg En ekstra stor til Hannee,det var godt å se den fine,fiolette rosen igjen. Har hatt besøk av svigers i kveld og søsteren hennes som fiser bare hun beveger seg det var helt forferdelig,måtte lufte ut hele stuen når de hadde gått. Hun er jo ganske gammel da,men kjære folk. Nå har det blitt så kaldt at jeg må fyre litt i peisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå