Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Nei,jeg tuller ikke,det stod på nettet og i avisen :jepp:

I dag har jeg gjort masse i hagen :blomst: klippet,spadd,gjødslet,luket,rakt,brent,tatt frem hagemøbler,grillet og vært ute siden kvart over ti i morges.

Nå har jeg ligget i badet og det var skjønt etter all jobbingen. Har kledd på meg koseklær :Nikke: og skal jeg på kjøkkenet og finne meg blå druer :) Er så gåen i kroppen at jeg tror jeg sovner her jeg sitter i soffen :veslejenta: solbrent er jeg også :blush:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Ja,jeg ser på den gale kjerringa som skyter alle småbarnsforeldrene :haar: så er det Sporløst forsvunnet etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar opp Sporløst jeg! Har jo endelig fått ny boks, så jeg får tatt opp igjen. Da blir det ikke så stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er veldig greit å ha ja :popcorn: nå vet jeg ikke hva jeg skal se for det er bare kjedelige programmer helt til 0055 for da er det SVU :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

God morgen, Odisi! Håper det er masse :sol: hos deg i dag og at du nyter en god kopp :kaffekopp: og ikke :sno: !

(hva skulle vi vel gjort uten alle smilyene her inne? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

:goodbye: Hallo alle.

SVU hadde jeg sett før så jeg sovnet istedenfor :sjenert:

Håper alle dere andre også tar dere tid til en kaffe i den ellers travle ukedagen.

Jeg skal ut å luke videre nå jeg,men det er noe kaldere i luften så det skal bli spennende å se om snøen kommer. I dag har vi både sol og skyer.

Den der værmeldingen kan ryke å reise iblandt for det stemmer jo aldrig og jeg blir skikkelig sint hver gang de melder sol så kommer det regn :kjefte::fnise:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i at værmeldingen er en smule ustabil :fnise:

Håper du får en fin dag i hagen, odisi! Uten snø!!!! :blomst:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nå har jeg lagt granbar rundt Rododendroen så får vi se hvordan de blir :jepp:

Nå skal jeg ligge på soffen og se tv resten av kvelden.

Klarer nesten ikke løfte armene etter hekk klipping,er helt gele i både armer og føtter :fnise:

Jeg skal ivertfall ikke knø kjøttdeigen i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se om det fungerer, jeg har ikke prøvd det, men det burde vel fungere på samme måte som furu?

Leste forresten nettopp dette;

"Vanne Rhododendron godt. Mange Rhododendron går dukken pga vannmangel om våren! Det samme gjelder bartrær, spesielt yngre trær er utsatte."

Så du får passe på å vanne godt også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...