Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg kjender dem ikke. Jeg har aldrig vært i land der. Men det er et nydelig sted. Jeg er ikke langt unna, men nå må jeg begynde å være forsiktig med hva jeg skriver.

Nå må jeg gå og jobbe lidt. Vi snakkes nok i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pusen! Bra han har så snill matmor som passer på :jepp: Må dra og kjefte på den slemme pusen og si at den ikke får drive på med dette tullet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det skjedde ifjor også på samme tid :sjenert: men da holdt det med pencelinkur.

Nå må jeg passe på terrassedøra og det er irriterende for jeg liker å ha den oppe og høre fuglekvitter på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Åååhh stakkars pusen og stakkers odisi!!!! :trist: Bra at han er på bedringens vei!!!! :klemmer:

Jeg er håpløs hos dyrlegen,jeg griner når jeg ringer,jeg griner når jeg leverer og griner når jeg henter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Stakkars pusen, jeg håber det går bedre fremover.

Ja, dette blev skummelt Odisi! Jeg tror det stod om den eiendommen i avisen. Det er store Jaktholmen vi snakker om? Og vennen din har et lidt specielt efternavn? Jeg kjender ham ikke altså. Men jeg husker at det stod om det salget i lokalavisen.

Hvis du hører noen som synger italienske sanger i natten der nede, er det sikkert meg.

Jepp,det er den holmen,og ja,de har veldig spesielt etternavn :jepp: Så der er vi iblandt,nå kommer jeg til å prate og se etter noen som kan minne om deg når vi er der eller inne ved marinaen og butikken :lur: må følge med og høre etter dansk dialekt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg handler på marinaen. Jeg pleier å handle på Ime eller i Mandal. Og så er jeg redd for at jeg faktisk snakker et kjedelig østlandsk. Jeg kan snakke Mandalitt, men føler at jeg bryder lidt her og der, så det er gandske sjeldent jeg gjør det. Men jeg snakker gandske konservativt, så det er jo en indikator.

Du kan jo kaste ud en laksenod, og se om jeg svømmer ind i den?

Jeg skal stalke alle rogalendinger jeg finder der sør til sommeren!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Jeg skal til mandal i sommer å besøke min nye niese når hun velger å titte frem :jepp:

Stakar pusen :tristbla:

Den ene pusen min er pirat :jepp: Han fikk frostskade på det ene øret, i fjor vinter, som gjorde at tuppen delte seg, så han ser ganske barsk ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Du har jaggu meg slekt fra Nord til Sør du Light :jepp:

Delte ører på katten kan se litt barskt ut ja :fnise:

Vi får se etter hverandre Gia :lur: kanskje vi må se etter Light og Tekola også nå,de vet jeg hvordan ser ut så tenk om vi ser dem og de vet ikke hvem vi er,kan jo ha det litt morsomt da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Du har jaggu meg slekt fra Nord til Sør du Light :jepp:

Delte ører på katten kan se litt barskt ut ja :fnise:

Vi får se etter hverandre Gia :lur: kanskje vi må se etter Light og Tekola også nå,de vet jeg hvordan ser ut så tenk om vi ser dem og de vet ikke hvem vi er,kan jo ha det litt morsomt da :jepp:

:fnise: Fra nord til sør og øst til vest :hoho:

Skummelt :overrasket: Stalker Odisi og Giacomo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jepp,pass dere nå :fnise:

I kveld skal jeg drikke øl og kose meg :jepp:

Kunne bare ønske det var sommer og Rumle kom og dekorerte et langbord(slik hun viste på bilde i går) så kunne vi alle hatt ete og drikke gilde.

Fyr i bålet og god stemning,det er ikke feil det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp,pass dere nå :fnise:

I kveld skal jeg drikke øl og kose meg :jepp:

Kunne bare ønske det var sommer og Rumle kom og dekorerte et langbord(slik hun viste på bilde i går) så kunne vi alle hatt ete og drikke gilde.

Fyr i bålet og god stemning,det er ikke feil det :rodmer:

Det er så langt fra feil som man kan komme. Kan du forresten ta en pils for meg også ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ODi! Kos deg med øl i kveld.

Jeg skal med 4 venninner på en sånn fotogreie, også skal vi ut å spise middag på restaurant og på vift etterpå. Blir artig..

Må komme meg i dusjen snart - ble litt svett av sykkelturen hjem fra jobb... :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Må si at jeg skjønner ikke hva en "fotogreie er)men jeg er med jeg og å poserer Mynona :sjenert:

ja,ok,men ikke alleslags måter da :fnise:

Bjørn :rodmer: kommer du innom dagboka mi så er du :velkommen: har sett deg ett par ganger siden i fjor,du er jo absolutt en jeg skulle hatt med langbordet mitt.

Tror det hadde vært meget interessant å hatt Gia ogf Bjørn82 på hver sin side :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...