Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de er farlige!

En god vin gjør ikke andet end godt. Dessuden spør jeg deg i fuld oppriktighed, min kjære Rumle:

Har du noen sinde hørt om en vin som har bevidsthed om hvilken tid på døgnet det er? Ergo, vil vinen udøve sin gode gjerning uansett når den drikkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg vidste du var et helstøbt menneske, Tekola! Dette var sympatisk å høre!

Er du lidt Mandalitt?

Min morfar er født der og jeg tilbrakte hele sommerferien der nede i mange, mange år! Tells det? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min morfar er født der og jeg tilbrakte hele sommerferien der nede i mange, mange år! Tells det? :jepp:

Jeg sender sørlendingspasset ditt med ekspresspost. Du er godkjendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Hurra! :danse:

Åh, nå ble jeg skikkelig fysen på litt sørlandssommer! Lange, late dager på stranda, gå å kjøpe ferske reker og fersk loff på vei hjem og så sitte på verandaen i solnedgangen og spise dem og drikke litt kald hvitvin :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg skikkelig fysen på litt sørlandssommer! Lange, late dager på stranda, gå å kjøpe ferske reker og fersk loff på vei hjem og så sitte på verandaen i solnedgangen og spise dem og drikke litt kald hvitvin :rodmer:

Ååååå sommer! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E savne de au. Å sidde på svabergan med ei ræge eller paltosk, og drikke lø i massen te ein e ørd i nytret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Vi pleier og besøke noen venner av oss som kjøpte en holme(Jaktholmen) der for noen år siden,ca 1 mil sør for Mandal sentrum,det er bare helt nydelig :rodmer:

Ellers har vi vært faste gjester på skalldyrfestivalen :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Vi har vært hos dyrlegen i dag og betalt 3550 kr,og der røyk de nye 17 mai klærna mine :fnise:

Mye bedre me frisk katt istedenfor nye klær :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rumle,har de lokket deg frem med vin så tidlig på dagen :fnise:

Jaaaa, jeg er ikke vond å be! :gjeiper:

:fnise:

Vi har vært hos dyrlegen i dag og betalt 3550 kr,og der røyk de nye 17 mai klærna mine :fnise:

Måtte han opereres, eller? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier og besøke noen venner av oss som kjøpte en holme(Jaktholmen) der for noen år siden,ca 1 mil sør for Mandal sentrum,det er bare helt nydelig :rodmer:

Ellers har vi vært faste gjester på skalldyrfestivalen :ol:

Det er veldig kort fra meg. Hvis jeg bliver mere specifikk nå, avslører jeg alt....

Vi kan ha passert hverandre i båt der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ MYE??? Hva i all verden var gale med stakkars pus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Wow Gia,nå ble det litt interessant :fnise:

Rolf,pusen min som egentlig alltid er inne ble angrepet av en stor gatehengende katt for et par helger siden.

Han ble bedre etter et par dager men så datt pelsdotten min ned fra vinduskarmen og slo sannsynligvis opp skaden sin igjen og etter noen dager lå han rett ut og begynnte halte igjen :tristbla: så sluttet han å drikke og spise.

Det viste seg å være betennelse i kneet og en brusk som ligger i klem i leddet og han var dehydrert,stakkars pusen min.

Jeg grein i telefonen når jeg pratet med dyrlegen :fnise: blir helt dårlig jeg,men hun er vant til meg så det går fint.

Prisen for konsultasjonen,innsovningsprøyten,narkosen,2 røntgenbilder,tapping av betennelsen og skjært bort en klump bak kneet eller noe slikt,og pencelin 3350.- jepp,det ble det.

Så må jeg gå på kontroll en gang pr uke i 1 mnd for å se at kneet blir bra igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er så nydelig på der,får virkelig sommerfølelsen når vi er der.

Kjenner du til dem som har Jaktholmen da Gia,vet du hvem det er utseendemessig?

Bare lurer siden vi har vært der så mange ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pusen, jeg håber det går bedre fremover.

Ja, dette blev skummelt Odisi! Jeg tror det stod om den eiendommen i avisen. Det er store Jaktholmen vi snakker om? Og vennen din har et lidt specielt efternavn? Jeg kjender ham ikke altså. Men jeg husker at det stod om det salget i lokalavisen.

Hvis du hører noen som synger italienske sanger i natten der nede, er det sikkert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...