Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest EryMax

Du kan kjøpe en boks med Axe det svir veldig i øynene, å forbryteren vil gå rundt å dunste axe til han har dusjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har du den i veska eller lomma når du er ute om kvelden?? Jeg tror jeg fort kunne ha latt den ligge i veska, så hvis jeg hadde blitt angrepet hadde jeg ikke fått brukt den likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg har hatt den i lomma hvis jeg har gått hjem alene seint, ellers hatt den i veska. Aldri gått hjem alene beruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, vokser sånne villt?

Noen som har tips til hva man kan gjøre når lunta begynner å bli kort! Annet enn å telle til 10?

Klarer snart ikke å holde meg profesjonell ovenfor en kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Høres nok dumt ut, men fokuser på å puste ned i magen. Ta en hånd på magen eller bak på ryggen og kjenn at du puster mot den. Og prøv å bare tenk på pusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for prøve det neste gang. Jeg må alltid gjøre alt arbeidet 2 eller 3 ganger, for han ombestemmer seg.. Og når det har holdt på i 4-5 år, blir lunta rimelig kort etterhvert. Hvertfall når man allerede jobber 12 timers dager for å rekke alt man skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei allesammen :goodbye: håper alle har det bra der ute.

Jeg vil også ha en slik spray som du la ut linken til Hannee,det er jo viktig å beskytte seg selv og føle seg litt tryggere når du er på byen.

Ellers er det litt travelt for tiden,men titter nå innom iblandt :jepp:

Håper det gikk bra med den dumme kunden din Mynona :fnise:

Og Hannee,har du blitt bedre etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRAAAA! Den vakre Odisi gleder oss med sin utstråling på en helt vanlg onsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Du må huske og puste ut litt i blant Odisi :) Du er så flink at du kanskje glemmer at du må være flink i sofaen og?

Ja, jeg har blitt mye bedre. Er jo ekkelt og slikt med å skifte bandasjer, men virker som om det gror bra. Og jeg har turt å dusje med slik vanntett bandasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...har nok ikke fått med meg Hannee`s helseproblemer, men ønsker deg en riktig god bedring uansett hva det er. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...