Gjest odisi73 Skrevet 22. april 2012 #1441 Del Skrevet 22. april 2012 Jepp,ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. april 2012 #1442 Del Skrevet 22. april 2012 Var en kar som ville følge meg hjem, og som ville ta en kaffe med meg en da. Men jeg sa jeg hadde kjærste jeg... Han snakket ikke norsk en gang... det er slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #1443 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er så glad for at det ikke er min virkelighet lengre. Nattlig byliv kan være skikkelig stress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. april 2012 #1444 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er enig med Hoppe så er det ikke bare farlige menner heller lengre,det er farlige damer også på byen de er nesten villere enn mennene når de setter igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #1445 Del Skrevet 22. april 2012 Enig! "Borte ikke bra og Hjemme Best"! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 22. april 2012 #1446 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg trives best i sofakroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #1447 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er ikke flau for å si at jeg svært ofte er en sofapotet med lange groer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 22. april 2012 #1448 Del Skrevet 22. april 2012 :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. april 2012 #1449 Del Skrevet 22. april 2012 Denne mannen som ville følge meg hjem møtte jeg i et lyskryss. Kan nok si at jeg ikke var veldig interessert i at en villt fremmed mann skulle følge meg hjem, og vite hvor jeg bor begynte å lure på om han skulle voldta meg og sånn... Gikk i gater med masse folk mens han fulgte meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. april 2012 #1450 Del Skrevet 22. april 2012 Å fysj, Mynona. Sånne typer er det skikkelig ubehagelig å støte på. Jeg blir engstelig av mannfolk som ikke gir seg, til tross for at en helt TYDELIG ber dem om å gå hjem med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #1451 Del Skrevet 22. april 2012 My: du skulle bare ha ringt hit til oss vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. april 2012 #1452 Del Skrevet 22. april 2012 JAaaa... Men hva er tlfnr til KG?? Det har jeg visst ikke lagret på tlf min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #1453 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Retningsnummeret er: 547 Telefonnummeret er: 28785536 Eller om en bare ser på bokstavene på knåttene, eller bare lagre det som "KGpatruljen" du... Endret 22. april 2012 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 23. april 2012 #1454 Del Skrevet 23. april 2012 Spooky Mynona. Får ringe "kjæresten" Har lurt på om jeg ikke skal skaffe Pepperspray til min søster egentlig. En skikkelig en som også farger personen rød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 23. april 2012 #1455 Del Skrevet 23. april 2012 Vi skulle alle hatt pepperspray til å beskytte oss med,skal kjøpe meg det jeg og nesten gang vi er i Sverige eller Danmark. Er det noen her som har kjennskap til det her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. april 2012 #1456 Del Skrevet 23. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. april 2012 #1457 Del Skrevet 23. april 2012 Han skal ta oppkjøringa 7 Mai,han reiser til Stjørdalen og kjører opp også for her hjemme er det 4 mnd ventetid til oppkjøring. Helt utrolig hvor mye kø det er rundt omkring på oppkjøring Så spennende! Håper det går bra! Jeg er så glad for at det ikke er min virkelighet lengre. Nattlig byliv kan være skikkelig stress. Kunne ikke vært mer enig Denne mannen som ville følge meg hjem møtte jeg i et lyskryss. Kan nok si at jeg ikke var veldig interessert i at en villt fremmed mann skulle følge meg hjem, og vite hvor jeg bor begynte å lure på om han skulle voldta meg og sånn... Gikk i gater med masse folk mens han fulgte meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 23. april 2012 #1458 Del Skrevet 23. april 2012 Vi skulle alle hatt pepperspray til å beskytte oss med,skal kjøpe meg det jeg og nesten gang vi er i Sverige eller Danmark. Er det noen her som har kjennskap til det her i Norge? Spørs hva du mener med kjennskap Normal pepperspray er "ulovlig" i Norge da det går som våpen. Man får kjøpt en svakere versjon her i landet som også farger personen rød i 3 dager selv om han skulle dusje i flere timer som er meget bra Du vil neppe bli straffet noe spesielt om det faktisk var i nødverge men hvem vet med disse dustelovene vi har i dette landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. april 2012 #1459 Del Skrevet 23. april 2012 Man kan jo kjøpe en sprayboks ( sånn som tøffere bruker) eller hårspray og da... Hårspray er hvertfall lovlig å bære med seg, og det gjør vondt å få i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 23. april 2012 #1460 Del Skrevet 23. april 2012 Den burde man jo finne i en kvinneveske også siden den er ganske så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå