Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Min svigerinne brukte det på plattingen sin og det ble utrolig fint,men jeg vet ikke hva den egentlig heter,hun sa bare det var en slags gyllen honning så du kan jo spørre på butkken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Min svigerinne brukte det på plattingen sin og det ble utrolig fint,men jeg vet ikke hva den egentlig heter,hun sa bare det var en slags gyllen honning så du kan jo spørre på butkken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å søke på det, men finner ikke noe som heter det på nett, får sjekke butikken, ja :)

Men, jeg er egentlig på jakt etter en beis som kan gi en sånn litt lys , sibirsk lerk-aktig sølvgrå farge. Tror det vil passe veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sibirsk lerkehytte i ei fjellskorte ved et øde svaberg er min hemmelige drøm...upps...

At jeg ikke kan tie stille, altså! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

AHHRRRGGGHHH. Jeg som skrev et langt innlegg her også klarte ikke KG å laste ned :tristbla:

Men jeg ville bare ønske deg en superfin ettermiddag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sibirsk lerkehytte i ei fjellskorte ved et øde svaberg er min hemmelige drøm...upps...

At jeg ikke kan tie stille, altså! :fnise:

:rodmer: høres fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå klarte jeg å finne den linjen der vi kommer inn på "dagens topp 20" eller hva det står. Vanskelig å finne, svart skrift på mørkemørkeblå bakgrunn! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

God kveld og god morgen siden sist jeg var i dagboka mi :klemmer:

I dag er det skikkelig grått ute og kaldt i luften.

Jeg må finne ved og fyre i peisen før resten av storrengjøringa skal fullføres :fryser:

Starter med en kopp kaffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :goodbye:

Her er det også iiiiskaldt, men det er lovet bedre temperaturer, så man kan jo håpe :)

Først :kaffekopp::husarbeid::blomst::hoppe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Har du kommet langt i rengjøringa eller Rumle :fnise:

Jeg har gulv vasken igjen men lurer på å bestikke tvillingene med noen kroner når de kommer fra skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Ååååååååå take away :rodmer:

Så bra Hannee at du har blitt oppvartet,er sikker på at du har en snill mann :jepp: jeg er stuptrett og ser på Walking dead på TVN for andre gang i år,skjønner ikke helt hvorfor men jeg må bare se på det :jepp:

Sovner nok snart :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...